Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:30:11 GMT

احتمال جدایی میلیچ از استقلال؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۰۹۳

هروویه میلیچ یکی از بازیکنان خارجی این فصل تیم فوتبال استقلال است که بازی‌های نسبتا خوبی در ترکیب آبی‌پوشان به نمایش گذاشته است.

اخبار ورزشی- میلیچ که نیم‌فصل به دلیل برخی مشکلات قصد بازگشت به فوتبال ایران را نداشت، چند ماهی است حقوق خود را دریافت نکرده که این مسئله به شدت باعث ناراحتی او شده است. میلیچ انتظار داشت دستمزد ماهیانه او منظم پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن از مسئولان باشگاه خواسته هرچه زودتر مطالباتش را پرداخت کنند. مسئولان باشگاه به این بازیکن قول داده‌اند تا پس از بازی با الاهلی عربستان، بخشی از مطالباتش را پرداخت کنند.

هفته گذشته مدیران باشگاه استقلال گفته بودند دیاباته به اروپا سفر کرده، اما ۳، ۴ روزه برمی‌گردد، اما حالا می‌گویند تا ۱۰ روز دیگر راهی تهران می‌شود. از طرفی، گفته می‌شود مجیدی به او مرخصی داده و با دیاباته در ارتباط است، اما به هر حال خیلی‌ها معتقدند که این مهاجم گلزن اهل مالی دیگر به ایران بازنمی‌گردد.

البته اسماعیل خلیل‌زاده گفته پول میلیچ آماده است و همین مسئله باعث شده تا عده‌ای بگویند میلیچ هم مثل دیاباته و چند بازیکن دیگر در مسیر جدایی از استقلال قرار گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال میلیچ استقلال بازیکن استقلال میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست