Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - بانک اقتصادنوين با هدف ايجاد بستر مناسب و مطمئن سرمايه‌گذاري براي مشتريان، براساس مجوز بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، اوراق گواهي‌سپرده مدت دار ويژه سرمايه‌گذاري (عام) منتشر مي‌کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، اوراق گواهي سپرده سرمايه گذاري (عام) - مرحله بيست و نهم - از روز دوشنبه 28 بهمن‌ماه جاري تا پايان سال 98 در تمام شعب اين بانک در سراسر کشور عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين اوراق يکساله، با نرخ سود علي‌الحساب 18 درصد سالانه، معاف از ماليات و مبالغ آن ضريبي از يک ميليون ريال است. اوراق گواهي سپرده مدت‌دار، ويژه سرمايه‌گذاري (عام) بانک اقتصادنوين الکترونيکي و با نام، غير قابل انتقال به‌غير و همراه با قابليت بازخريد قبل از سررسيد نزد شعب بانک اقتصادنوين با نرخ 10 درصد سالانه مي‌باشد.


همچنين مقاطع پرداخت سود علي‌الحساب اين اوراق ماهانه بوده و تضمين پرداخت اصل و سودهاي علي‌الحساب آن توسط بانک اقتصادنوين صورت گرفته است. علاقه‌مندان به استفاده از اين فرصت سرمايه‌گذاري براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل نمايند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نرخ سود بانک اقتصاد نوین پول نیوز سود سپرده مالیات اوراق گواهی سپرده بانک اقتصادنوین سرمایه گذاری علی الحساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳ تا ۱۴ هزار خودرو در سامانه عرضه شده که افراد هم آنها را انتخاب کردند، تصریح کرد: در حال حاضر خودرو‌های زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودرو‌ها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودرو‌های جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودرو‌های برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روز‌های آینده عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳