Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:14:10 GMT

میمبلا فعلا برای تراکتور بازی نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۲۶۳

میمبلا فعلا برای تراکتور بازی نمی‌کند

هافبک پرویی تراکتور در بازگشت به تبریز به درمان مصدومیتش می پردازد.

به گزارش "ورزش‌سه"، ویلیان میمبلا که در تمرینات نیم فصل تراکتور دچار مصدومیت شده بود، چند هفته قبل به دلیل تصادف همسرش به پرو سفر کرد و چند روزی دور از ایران بود. در این خصوص حتی شایعاتی درباره علاقه میمبلا برای جدایی از تراکتور هم مطرح شد اما او بعد از کش و قوس های فراوان دیروز به ایران برگشت و جلسه ای را با کادرفنی تراکتور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میمبلا با اینکه روند درمانی اش را در کشور پرو دنبال کرده اما همچنان از ناحیه مچ پا مصدوم است و به همین خاطر نمی تواند برای تراکتور به میدان برود. از این رو او زیر نظر کادر پزشکی تراکتور تمرینات اختصاصی اش را دنبال می کند تا آماده حضور در تمرینات گروهی و مسابقات شود.


هافبک پرویی تراکتور در نیم فصل اول نمایش های خوبی در ترکیب این تیم داشت و حالا امیدوار است در بازگشت به ترکیب این تیم بار دیگر بتواند دوران خوبش را تکرار کند. خصوصا اینکه ساکت الهامی نیز به سبک بازی این هافبک تکنیکی اعتقاد دارد.

ویلیام میمبلا تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد