Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز (سه‌شنبه) مقابل الشارجه دستخوش تغییرات می‌شود. تاریخ انتشار: 11:32 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۵۴۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال الشارجه امارات و پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹:۰۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه الشارجه به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین جلسه تمرینی تیم پرسپولیس قبل از این بازی که روز گذشته برگزار شد، سرخ‌ها دوباره به سیستم خطی برگشتند. به همین دلیل در تمرینات بشار رسن از ترکیب اصلی تیم بیرون آمد و جای خود را به کریستین اوساگونا داد.

همچنین سیدجلال حسینی در چند بخش تمرینی جای کنعانی‌زادگان را گرفت که در بازی با الدحیل اشتباهات فاحشی داشت. این در حالی است که با توجه به شرایط و تمرینات، شانس کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری برای بازی به جای محسن ربیع‌خواه و محمد نادری بیشتر شده است.

به نظر می‌رسد پرسپولیس در بازی امروز مقابل الشارجه سراسر هجومی به میدان برود. علی‌رغم اینکه سرخپوشان در این بازی فقط به فکر پیروزی و کسب ۳ امتیاز هستند، اما نکته جالب اینجاست که در جلسات آنالیز حتی درباره تعداد گل‌ها هم صحبت شده است. باید دید پرسپولیس از این بازی مهم با چه نتیجه‌ای بیرون می‌آید.

بیشتر بخوانید: توصیه جالب یک هوادار به خلیل‌زاده + عکس و فیلم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس الشارجه امارات لیگ قهرمانان آسیا برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات گفت: همزمان با سراسر کشور ، امروز و فردا، ششم و هفتم اردیبهشت  دانش آموزان بواناتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.
حمیدرضا عندلیب افزود: ۲۲۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی در این شهرستان صبح امروز با هم رقابت کردند.
وی بیان کرد:  ۴۶ متقاضی رشته هنر و زبان خارجی هم بعد از ظهر امروز  ششم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.

وی بیان کرد: فردا جمعه هفتم اردیبهشت،همزمان با سراسر کشور در این شهرستان ۱۴۹ داوطلب در رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم