Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظمی نسبت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان افزود: تمام تمهیدات لازم از سوی دست اندرکاران امر برای حضور حداکثری مردم در شعبه های اخذ رای فراهم است.

رییس ستاد انتخابات ابرکوه با اشاره  به روند صعودی تعداد شرکت کنندگان در انتخابات گذشته ، ادامه داد: در دوره هشتم ۵۸ درصد، در مجلس نهم ۶۴ درصد و در دهمین دوره انتخابات مجلس هم ۸۵ درصد از افراد واجد شرایط شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در این نشست خبرنگاران خبرگزاری ها، نمایندگان شبکه های مجازی دارای مجوز،روزنامه‌ها و نشریه های محلی حضور داشتند، بابیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس در گام دوم انقلاب برگزار می شود، خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب ، محوری ترین نقش را در توسعه آینده جامعه دارد، لذا حضور آحاد مردم به ویژه جوانان باید جلوه عینی در انتخابات باشد.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: از نظر جمعیت تعداد رای دهندگان این منطقه بعد از شهرستان های میبد و اردکان قرار دارد و به عبارتی بالاترین میزان مشارکت مردم  استان یزد،  بعد از این ۲ منطقه مربوط به ابرکوه است.

کاظمی نسب در ادامه با قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع جنازه سردار مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش و حضور حماسی شهروندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: قطعا در دوم اسفند ماه هم مردم همان حضور حماسی را خواهند داشت و با شرکت در انتخابات بار دیگر توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

فرماندار ابرکوه با تاکید بر سفارش مقام معظم رهبری و رییس جمهوری مبنی بر حضور آحاد ملت در انتخابات ، تصریح کرد: در شرایطی که مستکبران و معاندان نظام  بر ناکارآمدی نظام تلاش می کنند ، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امر خطیری است.

رییس ستاد انتخابات ابرکوه تصریح کرد: رسانه های گروهی و خبرنگاران نیز همچون گذشته با در اختیار گذاشن اخبار و اطلاعات صحیح تلاش مضاعفی برای حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند.

فرماندار ابرکوه همچنین با تاکید بر اینکه از ۳۱ داوطلب حوزه انتخابیه مهریز( شهرستان های ابرکوه، مهریز، بافق، خاتم و بهاباد با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت)  تنها ۶ نامزد در این شهرستان ستاد تبلیغاتی دایر کردند، خاطرنشان کرد: البته آثار تبلیغات بقیه نامزدها در معرض دید عموم است و تاکنونهشت مورد هم تخلفات انتخاباتی گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان اتخاذ شده است، بیان کرد: یک هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس با فرمانداری همکاری دارند.

کاظمی نسب  ادامه داد: در مجموع ۴۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در شهرها و روستاهای منطقه پیش بینی شد که از این تعداد ۳۴ شعبه ثابت و بقیه سیار است.

وی همچنین بابیان اینکه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ۵۴ نقطه جمعیتی آرای مردم را جمع آوری می کنند ، یادآور شد: ۱۸ شعبه برای شهر ابرکوه و هشت شعبه هم در شهر مهردشت مرکز بخش بهمن نیز پیش بینی شد .

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و در قوه مقننه ۲۹۰  نماینده  از ۳۱ استان و تعدادی هم نمایندگان اقلیت های دینی شناخته شده در قانون اساسی  هستند 

دوم اسفند ماه آینده انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه  یزد برگزار می‌شود و تعداد واجدان  شرایط حق رای در استان حدودد ۷۲۲ هزار نفر اعلام شد و آرای مردم از طریق ۷۷۲ صندوق رای جمع آوری می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها ابرکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابرکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی ابرکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی برگزاری انتخابات فرماندار ابرکوه انتخابات مجلس هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای تعیین دو کرسی باقی مانده به مرحله دوم کشیده شده، گفت : در این حوزه انتخابیه چهار داوطلب با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: این چهار داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا، آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

وی افزود: از ساعت صفر بامداد روز پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع خواهد شد و به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از فرایند رای گیری ادامه دارد و شهروندان می‌توانند از این فرصت برای انتخاب نماینده‌ای شایسته حداکثر استفاده را داشته باشند. 

فرماندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه همزمان با دیگر حوزه‌هایی که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت، گفت: فرایند رای‌گیری از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

آمویی با بیان اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی است، افزود: روز رای گیری دستگاه‌های اخذ رای مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رای خود را ثبت کنند. 

وی یادآور شد: کلیپ‌های آموزشی چگونگی شرکت در انتخابات الکترونیکی تولید و در شبکه‌های مجازی پخش شده تا مردم نحوه کار کردن با دستگاه‌های مکانیزه را فرا بگیرند.

فرماندار کرمانشاه گفت: امیدواریم در دور دوم انتخابات نیز همچون مرحله اول شاهد حضور پرشور مردم متعهد و غیور کرمانشاه در صحنه انتخابات مجلس باشیم.

شهرستان کرمانشاه سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات محمد رشیدی با کسب حد نصاب آراء به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد و برای دو کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات چهار کاندیدا که بیشترین آراء را کسب کرده بودند، رقابت خواهند داشت. 

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در کرمانشاه در نظر گرفته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد