Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@19:27:37 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الشارجه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۲۳۶۹

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الشارجه

پرسپولیس تهران که در لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی را نداشت و متحمل شکست برابر رقیب خود یعنی الدحیل شد، حالا به دنبال کسب پیروزی در هفتۀ دوم رقابت‌های مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه است، جایی که دیگر یحیی فرصت اشتباه کردن نخواهد داشت.

به همین دلیل گمان می‌رود این بار یحیی به هیچ عنوان ریسک نکند و با ترکیب برندۀ خود وارد زمین شود، ترکیبی که برای او در همین چند هفته قابل اعتماد بوده و بتواند با دستی پر به ایران بازگردد و خود را مهیای نبرد برابر سپاهان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الشارجه به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند - شجاع خلیل زاده - سیدجلال حسینی - محمد انصاری - مهدی شیری - احمد نوراللهی - کمال کامیابی نیا - مهدی ترابی - وحید امیری - علی علیپور - کریستین اوساگوآنا

منبع: جام نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرسپولیس الشارجه لیگ قهرمانان آسیا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس