Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-عضو شورای شهر تهران خواستار توقف فعالیت یک معدن در ارتفاعات توچال شد.

سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه) برگزار شد، گفت: معدن سنگ سبز واقع در کوی فراز در منطقه ۲ شهرداری تهران دوباره فعال شده و بیم آن می‌رود که فعالیت این معدن موجب تشدید تخریب کوهستان شود و در ایام بارندگی خطر سیلاب را برای ساکنان مناطق پایین دست خود ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتفاعات توچال جنوبی به عنوان یکی از نماد‌های مهم میراث طبیعی تهران از گذشته تحت حفاظت شهرداری تهران به عنوان حریم شمالی پایتخت بوده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فعالیت یک معدن در ارتفاعات توچال جنوبی موجب نگرانی شده است، تصریح کرد: بیم آن می‌رود که فعالیت این معدن تخریب کوهستان را تشدید کند و در زمان بارندگی احتمال وقوع سیلاب را قوت بخشد.

حسینی میلانی گفت: بر همین اساس به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت و با همکاری محیط زیست فعالیت معدن مذکور را در ارتفاعات توچال متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: سیلاب

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سیلاب عضو شورای شهر تهران ارتفاعات توچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد