Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان به کندی انجام می‌شود گفت: به دلیل یخ زدگی جاده اتوبان زنجان- تهران مسدود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه در حال حاضر همه محورهای استان زنجان به دلیل بارش برف لغزنده است اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای استان به کندی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بسته بودن اتوبان زنجان- تهران به دلیل یخ زدگی محور خبرداد و تصریح کرد: در محورهای کوهستانی نیز تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه تردد در سایر محورهای جریان دارد ولی تردد به کندی انجام می‌شود عنوان کرد: رانندگان در حین تردد حتما سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.

وی از تصادف زنجیره در اتوبان زنجان- قزوین خبرداد و افزود: در این حادثه 8 دستگاه خودرو به دلیل یخ زدگی محور و عدم رعایت سرعت مطمئنه به یکدیگر برخورد کرده بودند.

عظیمی بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نبود و مسدومان حادثه نیز جزئی بود که سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: به مردم توصیه می‌کنیم از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند چون سطح محورها لغزنده بوده و تردد در محورها به سختی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کندی انجام می شود دلیل یخ زدگی اتوبان زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 

 سرهنگ علی رضایی گفت: در پی بی توجهی لحظه‌ای به قوانین رانندگی و تردد شبانه و خلاف جهت یک خودرو در یکی از جاده‌های برون شهری، حادثه غم انگیز برخورد رخ به رخ ۲ خودرو و مرگ چندین نفر از جمله پدر و مادر یک دختر  ۷ ساله رقم خورد.

وی  افزود: در این راستا طی دیداری که به همت دایره اجتماعی پلیس راه با خانواده جانباختگان این حادثه داشتیم با دختر خردسال این خانواده مواجه شدیم که والدین خود را در این حادثه از دست داده بود؛ اما هر روز و ساعت‌ها با قاب عکس پدر و مادر حرف می‌زند و چشم به راه آنان است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط کامل در همه تردد‌های جاده‌ای و پرهیز از حتی یک لحظه غفلت یا انحراف به چپ و تردد خلاف جهت، بیان کرد: بیاییم به تاسی از چشمان همیشه گریان این کودک خردسال و دیگر فرزندان و والدینی که چشم به راه عزیزانشان هستند، هیچ گاه برای اندکی زودتر رسیدن با انجام تخلفات حادثه ساز، جان خود و دیگران را به خطر نیاندازیم تا با بی احتیاطی‌های هر چند کوچک، حوادث غیر قابل جبران رقم نخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است