Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:57:45 GMT

شیری: دوباره به همان تیم خوب تبدیل می‌شویم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۲۸۷۷

شیری: دوباره به همان تیم خوب تبدیل می‌شویم

حامد شیری بازیکن با تجربه نساجی اصلا اعتقاد به بحرانی شدن وضعیت این تیم ندارد و می گوید تیم با توجه به نفراتی که در اختیار دارد بازی های خوب و نتایج خوب خود را تکرار خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن با تجربه که این فصل هم در خط دفاع و هم هافبک برای تیم نساجی بازی کرده در خصوص بازی های هفته های اخیر و امتیازاتی که از دست رفت، می گوید:« ما شکست در برابر سایپا و شاهین شهرداری بوشهر را فراموش کرده بودیم و برای شکست پارس جنوبی هم خوب تمرین کرده بودیم و هم انگیزه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شرایط در این بازی نرمال نبود. بارش باران زمین را پر از آب کرده بود و این برای ما که روی زمین بازی می کنیم سخت بود. از سویی بارش باران موجب شد تا تماشاگران زیادی راهی خانه های خود شوند. البته ما هم شرمنده کسانی شدیم که در استادیوم ماندند و بازی را زیر بارش باران تماشا کردند و هم تماشاگرانی که استادیوم را ترک کرده بودند.»

 

حامد شیری ادامه داد: «اصلا من اعتقادی به بحرانی بودن اوضاع تیم نساجی ندارم. البته درست است ما در سه هفته اخیر امتیازات حساسی را از دست دادیم اما یک تیم خوب و با کیفیت هستیم و به طور حتم در بازی آینده و هفته های آینده دوباره به همان تیم خوب تبدیل خواهیم شد. این را نه به خاطر روحیه دادن به همبازیانم بلکه به خاطر کیفیت فنی آنها می گویم. در تیم ما بازیکنان جوان و با تجربه زیادی حضور دارند که دست به دست هم در هفته های آتی تیم را از این شرایط خارج خواهیم کرد. جایگاه ما بالاتر از این حرف هاست و باید قدردان این توانمندی باشیم و در بازی های پیش رو با توان بیشتری در میدان حاضر شویم. تماشاگران در هفته های اخیر به خوبی از ما حمایت کردند و ما شرمنده آنها شدیم و با توجه به شناختی که از تماشاگران نساجی دارم آنها در این روزهای سخت از ما بیشتر حمایت خواهند کرد. همه در تیم در حال تلاش برای پیروزی دوباره هستیم. از کادر فنی گرفته تا بازیکنان. من به آینده تیم امیدوارم چون این فصل با همین بازیکنان بازی های خوبی از تیم دیدم.»

 

حامد شیری در پایان درباره چرایی این وضعیت برای تیم نساجی گفت: « زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد همه عوامل مقصر هستند چون فوتبال یک بازی گروهی است. زمانی که تیم نتیجه همه می گیرد همه در موفقیت نقش دارند. ما در تیم نساجی به دنبال مقصر نیستیم. هم قسم شده ایم که در هفته های پیش رو هم بهتر بازی کنیم و هم بهتر نتیجه بگیریم. فوتبال ادامه دارد و باید پرونده بازی های گذشته را ببندیم. »

نساجی مازندران حامد شیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران حامد شیری بارش باران تیم نساجی حامد شیری تیم خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها