Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@09:51:02 GMT

قربانی: خط دفاع استقلال بالانس نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۳۱۱۳

قربانی: خط دفاع استقلال بالانس نیست

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال در خط دفاعی دچار مشکل است، این تیم در خط دفاع بالانس نیست، این مشکل زمان استراماچونی هم وجود داشت. تاریخ انتشار: 12:48 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۴۹۲

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص شکست استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: استقلال در این بازی دچار کمبود بازیکن بود و مشخص بود بازی سختی را در پیش روی خواهد داشت، با اینکه الاهلی هم تیم سابق نبود و بسیار ضعیف‌تر از قبل ظاهر شده بود اما اگر داور گل سالم استقلال را مردود اعلام نمی‌کرد استقلال در این بازی شکست نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نقاط ضعف استقلال هم گفت: استقلال در خط دفاعی دچار مشکل است، این تیم در خط دفاع بالانس نیست، این مشکل زمان استراماچونی هم وجود داشت و طبیعتا تیمی که هجومی بازی می‌کند باید خط دفاع مستحکمی داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد سید حسین حسینی هم بیان کرد: امسال اولین سالی است که حسینی بعد از مدت‌ها به عنوان گلر یک درون دروازه استقلال می‌ایستد و به نظر من هم ضعیف عمل نکرده است،فقط باید کمی فرصت به او داد تا بهتر خودش را در استقلال پیدا کند چون در اینکه او دروازه‌بان خوبی است شکی نیست.

وی در پایان درباره حواشی رحمتی و حسینی هم عنوان کرد: هر دو دروازه‌بان در استقلال بازی کرده‌اند و هر دو بچه‌های بسیار خوبی هستند و امیدوارم هرچه سریع‌تر این سوتفاهم‌ها حل شود تا تیم هم دچار حواشی نشود.

 

بیشتر بخوانید: فروغی: گل مطهری به الاهلی عربستان کاملأ صحیح بود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال پیروز قربانی الاهلی بالانس نیست خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به محرومیت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل تراکتور و با توجه به برگزاری بازی حساس آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال به شدت نسبت به دقایق ابتدایی بازی مقابل این حریف تبریزی نگاه ویژه دارند.

با توجه به کم تجربه بودن دروازه‌بان دوم تیم استقلال و عدم حضور در چنین مسابقاتی با این وسعت و حساسیت جواد نکونام در نظر دارد با استحکام بخشیدن هرچه بیشتر به خط دفاعی و بازیکنان حاضر در خط هافبک شرایط ایجاد کند که بازیکنان تیم تراکتور برای رسیدن به دروازه استقلال کار سختی را در میانه زمین داشته باشند.

هر چند تیم تراکتور دارای هافبک‌های خطرناک داخلی و خارجی است و مهاجمان این تیم این روز‌ها شرایط سختی را برای مدافعان رقیب تیمشان به وجود آورده‌اند، اما قرار است استقلال در ابتدای بازی برای روحیه بخشیدن به دروازه‌بانش و جلوگیری از خطر گل خوردن در خانه حریف با دفاع چند لایه و پرس تیم تراکتور از جلو حریفش را عقب و دور از دروازه خودش نگه دارد تا شانسش برای کسب حداقل امتیاز بیشتر شود.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ضد حمله زدن به دروازه تراکتور مدنظر قرار داده که همین امر قطعاً روی عدم حمله همه جانبه تیم تراکتور روی دروازه استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس