Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خوشبختانه در سطح استان تعامل و انسجام مناسب و قابل قبولی به لحاظ هماهنگی‌های دستگاه قضایی ما بین دستگاه‌ها و مجریان انتخاباتی وجود دارد و به همین لحاظ شاهد کمترین میزان تخلفات و جرایم در استان هستیم. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی دادگستری کل استان اردبیل به‌منظور بررسی وضعیت استان با حضور مسئولان و مدیران متولی در اردبیل با گرامیداشت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز بار دیگر از حضور آگاهانه مردم استان در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن قدردانی کرد و اظهار داشت:  ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر قدرت، اقتدار و پایبندی خود به آرمان‌های شهدا، امام شهدا و تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری را به رخ جهانیان کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه از هیچ لیست و جریان انتخاباتی حمایت نکرده استفضای انتخاباتی در استان بوشهر هر روز گرم‌ترو پرشورتر می‌شودآیت‌الله مکارم شیرازی: شرکت نکردن در انتخابات سبب خوشحالی دشمن می‌شود

وی با اشاره به نزدیک شدن به روز رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در سطح استان تعامل و انسجام مناسب و قابل قبولی به لحاظ هماهنگی‌های دستگاه قضایی ما بین دستگاه‌ها و مجریان انتخاباتی وجود دارد و به همین لحاظ شاهد کمترین میزان تخلفات و جرایم در استان هستیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به این که اردبیل از حیث وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی وضعیت مطلوبی دارد افزود: به منظور پیشگیری، ایجاد هماهنگی و رصد تخلفات 9 اکیپ قضایی در شهرستان راه اندازی شده که در صورت مشاهده موارد تخلف طبق مقررات برخورد می‌شود.

 وی در ادامه از عموم شهروندان خواست تا ضمن حضور پرشور خود در انتخابات، در صورت مشاهده هرگونه جرایم و تخلفات سریعاً آن را به مراجع قضایی منعکس کنند.

عتباتی تصریح کرد: هرچند رویکرد دستگاه قضایی بر مبنای پیشگیری است ولی در برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی فارغ از هرگونه جناح‌بندی‌های سیاسی با متخلفان به شدت طبق قانون برخورد می شود.

وی اظهار کرد: چنانچه امروز در مجلس برای برخی از افرادی که اقدام به نفرت انگیزی و تفرقه‌افکنی در بین مردم می‌کردند دستورات قضایی لازم صادر شد تا با این گونه افراد طبق قانون برخورد شود.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جرایم و تخلفات انتخاباتی دستگاه قضایی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل