Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@22:50:49 GMT

اتفاق اخیر شان استقلال را پایین آورد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۳۳۶۴

اتفاق اخیر شان استقلال را پایین آورد

داریوش یزدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: من از ابتدا بنا به دلایل خودم موافق این نبودم که سعید رمضانی سرپرست استقلال شود. اما وقتی این انتخاب صورت گرفت حداقل خود باشگاه باید از این انتخابش حمایت کرده و با او همکاری لازم صورت گیرد. اتفاقی که متأسفانه نیفتاد تا در آستانه یک دیدار حساس آسیایی رمضانی که مدیر تیم است از همراهی کردن کاروان آبی‌ها به کویت خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق به شخصیت استقلال لطمه زد و شأن این تیم را در آسیا پایین آورد.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: قدری به عقب باز می‌گردم و از جایی شروع می‌کنم که مجیدی این مسئولیت بزرگ را پذیرفت. در واقع فرهاد روی اعتبار و محبوبیت خودش ریسک بزرگی کرد و من خوشحالم از این که می بینم از این ریسک سربلند بیرون آمده و امیدوارم در آینده هم نتایج خوبی بگیرد.

وی اضافه کرد: از روزی که فرهاد کارش را شروع کرد رفتار تاکتیکی تیم درون زمین و نتایج، یک شیب ملایم منفی دارد. من امیدوارم این شیب ملایم فنی ناشی از فشردگی بازی‌ها و سفرهای متعدد باشد. نه این که به خاطر از بین رفتن تدریجی اثرات فنی استراماچونی. چون اگر این حالت دوم باشد قدری خطرناک است.

یزدی خاطرنشان ساخت: مدتی است که زمزمه‌هایی مبنی بر گلایه‌های فرهاد مجیدی به گوش می‌رسد و متأسفانه باید بگویم آنچه که ما از بیرون استنباط می‌کنیم این است که او حق دارد. متأسفانه در مدیریت باشگاه اختلالاتی وجود دارد که خواه ناخواه روی تیم تأثیر می‌گذارد.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص فشردگی برنامه این تیم تا پایان سال بیان داشت: ۸ بازی در یک ماه بسیار سخت است و حتی در اروپا هم شاهد چنین برنامه‌ای نیستیم. این هم به دلیل بی برنامه و بدون رئیس بودن فدراسیون و بی صاحب بودن فوتبال است. وگرنه نمی‌شود یک تیم در ۳۰ روز ۸ بازی رسمی داشته باشد که اکثر آنها هم خارج از خانه باشد.

وی اضافه کرد: در این میان نقش ریکاوری بسیار اهمیت دارد. شاید در بالا بودن تعداد مصدومان فعلی ریکاوری بی تأثیر نبوده باشد. در این شرایط تیم وقت چندانی برای تمرین ندارد و تنها با ریکاوری می‌توان بازیکنان را در شرایط مطلوب نگه داشت.

یزدی تاکید کرد: بازیکنان استقلال جنم و شایستگی شأن را نشان داده و ثابت کرده اند که بهترین هستند. کادر فنی تیم هم بسیار خوب است و فرهاد توانسته نفراتی شایسته و در رأس آنها مجید نامجو مطلق را به همکاری بگیرد. این کادر فنی و کادر بازیکنی خوب، یک کادر مدیریتی مجرب و کاربلد هم می‌خواهد تا پازل باشگاه تکمیل شود و من امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف مدیر عامل باشگاه هم تعیین شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه،هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا و فشردگی جدول مسابقات با استرس زیادی همراه است و یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد که می‌گویند دروازه ها کوچک می‌شود، ابولفضل جلالی در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته و در سه هفته اخیر چهار پاس گل ارسال کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و ادامه درخشش او در بازی‌های باقی مانده برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

جلالی در تمرینات استقلال با انگیزه و انرژی خاصی حاضر می‌شود و بیش از قبل در حال تلاش کردن است تا رکورد منحصر به فرد را در طول فصل به نام خود ثبت کند و بتواند عنوان فردی گلساز ترین بازیکن لیگ را بالاتر از آلوز پرتغالی به دست آورد و دستاورد بزرگی داشته باشد و علاوه بر آن در مسیر قهرمانی احتمالی استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشد.

او در آخرین تمرین استقلال آیتم جالبی را پشت سر گذاشت و با دروازه های کوچک تمرین کرد، همچنین ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و استارت های سرعتی جز موارد تمرینی این بازیکن بود تا همه شرایط احتمالی مسابقه را در تمرینات مرور کند و راه های ارسال پاس گل را در شرایط مختلف پشت سر بگذارد و با ذهنی آماده به زمین مسابقه وارد شود.

جلالی تا اینجای فصل 9 پاس گل برای بازیکنان استقلال ارسال کرده و با رکوردی خاص به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، او بالاتر از مدافعان چپ سال‌های گذشته تنها یک پاس گل با علیرضا نیکبخت فاصله دارد تا عنوان بهترین دفاع جپ سال‌های اخیر استقلال را به نام خود کند.

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند