Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@13:52:57 GMT

وقتی کلید روحانی در روز پنجم تبلیغات شکست

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۳۴۹۰

وقتی کلید روحانی در روز پنجم تبلیغات شکست

بمب خبری روز پنجم تبلیغات انتخابات در ساعت پایانی این روز رقم خورد؛ وقتی خبر رسید «نمایندگان شورای ائتلاف و جبهه پایداری بر روی انتشار یک لیست مشترک به توافق رسیدند».

به گزارش مشرق، پنجمین روز تبلیغات انتخابات مجلس، آبستن خبرهای داغ انتخاباتی بود. از موج انصراف‌ها گرفته تا ادامه نشست‌های خبری کاندیداها و همایش‌های انتخاباتی و در نهایت خبر ائتلاف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری انقلاب اسلامی که بازتاب قابل توجهی در فضای مجازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جزئیاتی از «عملیات فریب» اصلاحات در انتخابات کنسرت موسیقی با چاشنی تبلیغات انتخابات

مرعشی: لیست یاران هاشمی منتسب به خانواده آیت‌الله هاشمی نیست

حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره لیست این حزب برای انتخابات گفت: عنوان یاران هاشمی بیشتر یک عنوان ژورنالیستی بوده است و به معنای انتساب لیست به آقای هاشمی و خانواده ایشان نیست و به منظور نگاه مشارکت محور و امیدوار آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است.

مرعشی این را هم گفت که اصل اینکه حزب، لیستی از شایستگان آماده کند توصیه خاتمی بود.

کرباسچی: انتخابات، ناموس دموکراسی است و نباید نادیده گرفته شود

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: ما به هیچ وجه نباید نهاد انتخابات که ناموس دموکراسی است را نادیده بگیریم و باید با تمام توان و با کمک احزاب اصلاح طلب و به کمک کاندیداهای اصلاح طلبی که در این عرصه حضور دارند، بتوانیم شرایط کنونی را با پیاده سازی سرفصل های اعلام شده بهبود ببخشیم. 

حزب مؤتلفه کاندیداهای مورد حمایت خود را برای خبرگان اعلام کرد

حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: با تأسی به رأی و نظر ارزشمند جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز، حمایت خود را از داوطلبین محترم انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر اعلام می‌دارد:

1- استان تهران: حضرات آیات علی مؤمن پور، عباسعلی اختری و غلامرضامصباحی مقدم دامت برکاتهم
 
2- استان قم: حضرت آیت الله محمد یزدی دامت برکاته

3- استان خراسان رضوی: حضرت آیت الله مصباح یزدی دامت برکاته

4- استان فارس: حضرت آیت الله لطف‌الله دژکام دامت برکاته

5- استان خراسان شمالی: حضرت آیت‌الله غلامرضا فیاضی دامت برکاته

جلیلی: هر رأی، چک سفید امضایی است برای نحوه تخصیص صدها هزار میلیارد بودجه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم اصفهان با بیان اینکه نماینده مجلس اختیار دارد که راجع به چگونگی هزینه‌کردِ حدود ۴٠٠ هزار میلیارد تومان بودجه تصمیم بگیرد، گفت: هر رأیی یک چک سفید امضاء برای چگونگیِ تخصیص این بودجه است.

صندلی مجلس تبدیل به کالایی لوکس شده است

علی جعفری کاندیدای لیست جبهه پایداری گفت: همانطور که یک کالای لوکس، پس از مدتی قیمتش چند برابر می‌شود، کسی که نماینده مجلس می‌شود، می‌تواند برای آینده، تولید قدرت کند.

انصراف کبری خزعلی به نفع لیست شورای ائتلاف 

رئیس شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده گفت:‌ به دلیل اتحاد بیشتر میان نیروهای انقلاب، به نفع لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کنار می‌کشم، چراکه معتقدم با وحدت لیست‌ها می‌توانیم اختلاف را به اشتراک تبدیل کنیم و یک مجلس قوی و کارآمد تشکیل دهیم.

خضریان: مأموریت مجلس آینده به‌خط‌کردن دولت به‌منظور کار برای مردم است

کاندیدای لیست جبهه پایداری گفت: اولین ماموریت مجلس آینده، در صورت روی کارآمدن جریان درون‌زا، به‌خط‌کردنِ جریان غربگرا به‌منظور کار برای مردم است.

انصراف یک نامزد دیگر برای به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

احمد غلامحسینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

گلایه انصاری از عدم ثبت نام برخی اصلاح‌طلبان

مجید انصاری، سر لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس با گلایه از عدم ثبت‌نام برخی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس گفت: در شرایط فعلی، نقش احزاب و رسانه‌های اصلاح‌طلب ایجاد امید است یا دمیدن در فضای یاس؟

تاریخ همایش اصلاح‌طلبان اعلام شد

همایش اصلاح‌طلبان پایتخت چهارشنبه 30 بهمن‌ماه از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.

قرار است این مراسم با حضور کاندیداهای ائتلاف «برای ایران» در مجموعه ورزشی کارگری شهید معتمدی در خیابان خزانه بخارایی برگزار شود.

انصراف یک کاندیدای جوان

محمّدحسین قائدشرف در توئیتی درباره انصراف خود نوشت: «با شفاف شدن صحنه انتخابات، صبح امروز از کاندیداتوری انصراف دادم. امروز جوانان مومن انقلابی واقعی با امکان رای آوری در صحنه حضور دارند. حمایت از آنها زنگارهای کهنه اصولگرایی را می برد، جوانگرایی قلابی را عقیم ساخته و راه‌گشای آینده‌ای بهتر برای جریان انقلاب خواهد بود».

عرف: امیدواریم سقف مشارکت بالایی را در انتخابات تجربه کنیم

رئیس ستاد انتخابات کشور ابراز امیدواری کرد که با توجه به آمارهای ارائه شده شاهد سقف مشارکت بالایی در انتخابات پیش رو باشیم.

عرف اظهار داشت: ما در این دوره ۵۷ میلیون ۹۱۸ هزار نفر واجد شرایط داریم که کمی بیشتر از ۲۹ میلیون هستند و ۲۸ میلیون ۸۰۰ هزار نفر هم زن هستند و ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر هم رای اولی هستند.

وکیلی: ما آماده رفتن هستیم به شرطی که وضع مردم بهتر شود

عضو فراکسیون امید مجلس که همایش انتخاباتی خود را با حضور مجید انصاری، سرلیست اصلاح‌طلبان، در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار کرد، گفت: ما آماده رفتن هستیم، به شرط اینکه وضع مردم بهتر شود.

حمایت چمران از فهرست «ایران سربلند»

رئیس سابق شورای شهر تهران با صدور بیانیه‌ای در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: لیست «ایران سربلند» یا لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اگرچه کمی دیر ارائه شد، اما می‌تواند فصل الخطاب باشد.

رسایی: مجلس آینده باید به دنبال نظارت جدی بر عملکرد دولت باشد

حمید رسایی نماینده ادوار مجلس روز گذشته از لیست خود با عنوان لیست 9 دی رونمایی کرد.

همایش لیست انتخاباتی 9 دی در مجتمع فرهنگی عرفان با سخنرانی حسن عباسی برگزار شد.

رسایی با بیان اینکه مسیر پارلمان آتی باید به دنبال نظارت جدی بر عملکرد دولت باشد، گفت:‌ انتقادات زیادی به انجام وظایف در کشور وارد است که حجم زیادی از آن به شخص روحانی برمی‌گردد.

رسایی در این همایش، کلیدی را که رئیس‌جمهور در تبلیغات خود آن را روی دست می‌گرفت، شکست.

نشست خبری نامزدهای جامعتین برای خبرگان برگزار شد

نشست خبری نامزدهای مشترک جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان تهران، با حضور حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، آیت‌الله عباسعلی اختری و حجت الاسلام علی مومن‌پور در دفتر مرکزی جامعه روحانیت برگزار شد.

توافق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری بر روی انتشار یک لیست مشترک

امّا بمب خبری روز پنجم تبلیغات انتخابات در ساعت پایانی این روز رقم خورد؛ وقتی خبر رسید «ساعاتی پیش نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری پس از مذاکراتی فشرده بر روی انتشار یک لیست مشترک به توافق رسیدند».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شورای ائتلاف جبهه پایداری ائتلاف آیت الله هاشمی رفسنجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات98 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بر روی انتشار یک لیست مشترک نفع لیست شورای ائتلاف تبلیغات انتخابات جامعه روحانیت حضرت آیت الله دامت برکاته اصلاح طلبان مجلس آینده برگزار شد هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند

احزاب مختلف آذربایجان‌ شرقی لیست‌های خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم _جمعه بیست‌و یکم اردیبهشت _همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی شامل میانه، شبستر و تبریز (تبریز، اسکو و آذرشهر) برگزار می‌شود.

احزاب مختلف آذربایجان‌شرقی نیز در بیانیه‌های جداگانه حمایت خود را از لیست انتخابی اعلام کردند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی آمده است: با توجه به اینکه از ۶ نفر لیست دور اول انتخابات یک نفر موفق به اخذ اکثریت آرا و راهیابی به مجلس شورای اسلامی شد، از پنج کاندیدای دیگر لیست شورای ائتلاف شامل سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، علیرضا نوین، علیرضا منادی، علی آجودان زاده و علی جعفری آذر اعلام حمایت می‌شود.

در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ «روح اله متفکر آزاد» به عنوان نماینده مردم در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از این لیست انتخاب شد.

حزب همت

نامزدهای مورد حمایت حزب همت (همدلی مردم تحول خواه) در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

بر اساس اطلاعیه این حزب در استان آذربایجان شرقی، محمد حسین فرهنگی، رضا صدیقی، علیرضا نوین و علی آجودان زاده نامزدهای مورد حمایت این حزب هستند.

حزب رفاه و سلامت

حزب رفاه و سلامت نامزدهای مورد حمایت خود را برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام کرد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی، علیرضا منادی، علیرضا نوین و علی آجودان زاده در لیست این حزب قرار دارند.

جبهه مطالعه مردمی

جواد عبادی، علی جعفری آذر، علیرضا نوین و رضا صدیقی نیز در لیست حمایتی جبهه مطالعه مردمی قرار گرفتند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با کشور یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در ۱۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برگزار شد و ۵۱۲ نامزد برای تصدی ۱۹ کرسی در استان با هم رقابت کردند که ۱۳ نفر به طور مستقیم در دور اول راهی مجلس شدند و ۱۲ نفر نیز برای تعیین ۶ نماینده سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، میانه و شبستر به دور دوم راه یافتند.

کد خبر 750753

دیگر خبرها

  • پورمحمدی: گفتند شما بخورید و بخوابید، لیست شانا رأی می‌آورد /شنیدم ۴، ۵ نفر در دولت تصمیم نهایی را می‌گیرند /رائفی‌پور بیکار است، قالیباف زرنگ!
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند