Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نظر دارد از بین مدیران رسمی یا قراردادی شهرداری تهران که سابقه مدیریت مرتبط با حوزه ورزش دارند، نسبت به انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش اقدام کند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نظر دارد از بین مدیران رسمی یا قراردادی شهرداری تهران که سابقه مدیریت مرتبط با حوزه ورزش دارند، نسبت به انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش، با شرایط ذیل اقدام کند:

1ــ  دارا بودن صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی مطابق تعریف و مفاد دستورالعمل جامع انتصاب مدیران شهرداری تهران

2ــ حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته‌های مرتبط با وظایف و ماموریت‌های سازمان ورزش

3ــ دارای حداقل پنج سال سابقه مدیریتی و اجرائی مرتبط

4ــ دارای حداقل یکسال سابقه مدیریت در پست‌های مراتب 15 و بالاتر در شهرداری تهران

انتظار میرود داوطلبان نسبت به عملکرد سازمان ورزش شهرداری تهران، قابلیت‌ها، امکانات و ظرفیت‌های آن اشراف کافی داشته و بتوانند برنامه‌های اجرایی خود را به منظور پیشبرد اهداف و بهبود کارایی این سازمان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین داوطلبان متصدی این پست جهت اعلام آمادگی و ورود به فرآیند ارزیابی لازم است حداکثر تا تاریخ 06/12/98 نسبت به ارسال رزومه خود به پست الکترونیک info@farhangi.tehran.ir اقدام کنند. شایان ذکر است پس از بررسی، از واجدین شرایط برای ارائه نگرش راهبردی و برنامه‌های اجرایی برای ارزیابی نهایی دعوت به عمل خواهد آمد.

مناسب‌سازی مجموعه‌های ورزشی شهرداری برای معلولانبهسازی اماکن ورزشی تهران با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران سابقه مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند