Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار  آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه در دیدار هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم استان آذربایجان شرقی که همزمان با سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ صورت گرفت، اظهار داشتند: هدف دشمن جدا کردن جوان ایرانی از نظام است.

ایشان با بیان اینکه در انتخابات هم مثل ۲۲بهمن و بزرگداشت شهید سلیمانی دشمن به هدفش نمی‌رسد، فرمودند: انتخابات یک جهاد عمومی است؛ انتخابات مایه تقویت کشور است؛ انتخابات مایه آبروی نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله خامنه‌ای تصریح کردند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می‌خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می‌دهند، برنامه‌ریزی می‌کنند. هدف فعّالیّت این است که جوان ایرانی را از نظام اسلامی جدا کنند؛ امّا به نتیجه نمی‌رسند.

رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند: می‌بینید در بیست‌ودوّم بهمن چه اتّفاق می‌افتد، در بزرگداشت شهید عزیزمان سلیمانی چه اتّفاق می‌افتد! در انتخابات، همین اتّفاق باید بیفتد؛ یعنی ببینند دشمنان که با وجود اصرار آن‌ها برای اینکه مردم را از نظام جدا کنند، مردم به انتخابات اقبال میکنند که این اقبال، آبروی نظام اسلامی است.

ایشان یادآور شدند: چشم دوستان و دشمنان هم دوخته به اینجا است. دشمنان می‌خواهند بدانند که حالا بعد از این همه تلاش و تبلیغات و مشکلات اقتصادی‌ای که در کشور وجود دارد و بدعهدی‌ای که غربی‌ها و اروپایی‌ها با ما کردند و فشار‌هایی که آمریکایی‌ها دارند وارد می‌کنند بالاخره نتیجه‌اش در مردم چه شده. دوستان ما هم در اطراف دنیا با نگرانی نگاه می‌کنند تا ببینند چه خواهد شد.

رهبر انقلاب افزودند: البتّه هر وقت پیغامی به یک مجموعه‌ای از دوستانمان می‌دهیم، همیشه بنده می‌گویم هیچ نگران نباشید، از ملّت ایران نگران نباشید؛ ملّت ایران می‌داند چه کار دارد می‌کند، بلد است چه کار بکند و دارد می‌کند کار خودش را.

ایشان بیان کردند: انتخابات خنثی‌کننده بسیاری از نیّت‌های شومی است که آمریکایی‌ها در ذهن دارند، و صهیونیست‌ها در دل دارند علیه کشور.

رهبر انقلاب اسلامی اضافه کردند: این انتخابات بدل‌فنّ مکر و کید دشمنان ایران است؛ یک نمونه‌ای است از همان حضور به‌هنگامی که عرض کردیم خدا به آن برکت می‌دهد.

آیت الله خامنه‌ای تصریح کردند: اینجا هم حضور در پای صندوق انتخابات، به توفیق الهی مایه‌ی برکت خواهد بود. اگر خوب انجام بدهیم کارمان را، ممکن است تأثیرِ تحوّل‌آفرین داشته باشد.

ایشان افزودند: ما مکرّر عرض کردیم ایران باید قوی بشود؛ اگر قوی بشود، دشمن مأیوس می‌شود، توطئه‌های دشمن در نطفه خفه می‌شود و به نتیجه نمی‌رسد. یکی از مصادیق قوی‌شدن همین است که یک مجلس قوی داشته باشیم؛ مجلسی که در مقابل توطئه‌های دشمن، با وضع قوانین لازم، با هدایت دولت‌ها به سمت مطلوب، بتواند کشور را مصونیّت ببخشد؛ یک مجلس قوی این جوری است. هرچه حضور مردم در پای صندوق‌ها بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است. البتّه این یک رُکنش است.

آیت الله خامنه‌ای در بخش دیگری از بیاناتشان یاوه‌گویی آمریکایی‌ها علیه ایران را به‌خاطر انفعالشان پس از شهادت شهیدسلیمانی عنوان کردند و فرمودند: اخیراً باز این احمق‌های درجه یک ردیف شدند، به خط شدند و هر کدامشان دائم راجع به ایران و راجع به ملّت ایران و راجع به نظام جمهوری اسلامی و راجع به انتخابات، همین طور یک چیز‌هایی می‌گویند.

رهبر انقلاب اسلامی یادآورشدند: بخشی از این حرف‌هایی که می‌زنند به خاطر تأثیرگذاری در انتخابات است؛ می‌خواهند در انتخابات به هر نحوی که بتوانند تأثیر بگذارند؛ مردم را از صندوق رأی مأیوس و ناامید کنند.

ایشان افزودند: بخشی از آن، ناشی از انفعال است؛ بعد از شهادت شهید عزیزمان و این جنایتی که آمریکایی‌ها کردند، آن‌ها منفعل شدند؛ یعنی خود رئیس‌جمهور آمریکا و دوروبری‌هایش به معنای واقعی کلمه منفعل شدند و فهمیدند کار را حساب نشده انجام دادند؛ هم در دنیا به این‌ها حمله شد، هم در داخل آمریکا. هم نتیجه عکس داد.

آیت الله خامنه‌ای گفتند: آمریکایی‌ها میخواستند شهید عزیز ما که تأثیرات بسیار عمیقی در منطقه داشت، از بین برود تا بتوانند مسلط بشوند؛ قضیه بعکس شد؛ این راه‌پیمایی عظیم مردم عراق در بغداد، حرکت مردم در سوریه، مسائلی که مربوط به حلب و مانند این‌ها است و بعضی قضایای دیگری که در منطقه هست، درست نقطه‌ی مقابل آن چیزی است که آمریکایی‌ها دنبالش بودند.

رهبر انقلاب اسلامی یادآور شدند: آمریکایی‌ها منفعلند؛ این یاوه‌گویی‌هایی که اخیراً می‌کنند یک مقداری ناشی از این انفعال است که می‌خواهند آن را یک‌جوری جبران کنند.

ایشان تصریح کردند: این تأثیری که انتخابات میگذارد فقط این نیست که در دوره‌ی چهارساله‌ی این مجلس تأثیر میگذارد، بلکه تأثیر‌های بلندمدّت میگذارد؛ برای خاطر اینکه این نمایندگانی که شما میفرستید مجلس، ممکن است یک تصمیم‌هایی بگیرند، قوانینی را تصویب کنند که تا سال‌ها اثرش ادامه داشته باشد.

رهبر انقلاب بیان کردند: بنابراین، تأثیر یک مجلس ــ چه مجلس قوی و خوب، چه مجلس ضعیف ــ تأثیر طولانی‌مدّت خواهد بود. خدای نکرده مجلس ضعیفی هم باشد، مجلس خودباخته‌ای هم باشد در مقابل دشمن، آن هم تأثیرات منفی خواهد گذاشت برای بلندمدّت.

ایشان تصریح کردند: به نظر بنده، با ملاحظه‌ی همه‌ی جوانب، امروز حضور در انتخابات و شرکت در رأی دادن یک حکم شرعی و یک وظیفه‌ی شرعی است؛ صرفاً یک وظیفه‌ی ملّی و انقلابی نیست؛ وظیفه‌ی شرعی است؛ در عین حال یک جشن ملّی هم هست، در عین حال یک حقّ مدنی هم هست.

ادامه دارد منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rG9 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رهبر انقلاب رهبری رهبر انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای آمریکایی ها انتخابات مایه نظام اسلامی تصریح کردند مل ت ایران مجلس قوی یک مجلس وظیفه ی ات فاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری مناظرات انتخاباتی در محل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: برگزاری مناظرات انتخاباتی در دور نخست، نقش مهمی در شناخت نامزدها داشت و این رویکرد برای دور دوم نیز انجام خواهد گرفت.   محمدکمال سروری‌ها افزود:برگزاری این مناظرات فرصتی مناسب برای نامزدها است تا با هزینه کمتر، برنامه ها و افکار خود را بهتر بیان کنند و از سوی دیگر برای مردم نیز فرصتی مغتنم است تا با صرف زمان اندک، با نامزدها آشنایی بیشتری پیدا کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی با بیان اینکه نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را ارائه کنند گفت: مناظرات انتخاباتی در رسانه های رسمی استان در حال ضبط است و در موعد مقرر انتشار خواهد یافت. وی عنوان کرد: مردم ایران، لیاقت قوی ترین و شایسته ترین منتخبان برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند، از این رو باید انسانی کارآمد و کاربلند راهی مجلس شورای اسلامی شود.   سروری ها افزود: نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را با تلاش پیگیری کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای برای حوزه مشهد و کلات پیش بینی شده است که نسبت به انتخابات مرحله نخست ۶۱۲ شعبه کاهش یافته است.   در دور نخست انتخابات مجلس، تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی معلوم شد و یک نماینده دیگر باید از میان ۲ نامزد شامل "کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی" برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم انتخابات برگزیده شود.   نفر نخست این فهرست ۲ نفره به ترتیب بیشترین آرا، کاظم معتمدی فر، مدیر عامل سابق شرکت پدیده شاندیز است. وی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت ایران است و ۴۰ سال تجربه مدیریتی، آموزشی و پژوهشی در بخش های دولتی و خصوصی را در کارنامه دارد. معتمدی فر در مرحله نخست این انتخابات ۱۴۴ هزار و ۵۲۳ رای به دست آورد.   نفر دوم این فهرست حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی است که ۵۵ سال دارد و دارای مدرک دکترای رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی است، وی عضو شورای شهر مشهد در دوره چهارم بود و مورد حمایت ائتلاف "شانا" است. اخلاقی در مرحله اول انتخابات ۱۳۰ هزار و ۲۰۲ رای کسب کرد.

دیگر خبرها

  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد