Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:29:43 GMT

زاینده رود از ابتدای سال ۹۹ جاری خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۳۲۱

زاینده رود از ابتدای سال ۹۹ جاری خواهد بود

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: به منظور جذب گردشگر و افزایش ماندگاری مسافران در شهر اصفهان، رودخانه زاینده رود از ابتدای سال ۹۹ جاری و پرآب خواهد بود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله یاری با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان سفر و گردشگری، موضوع اقامت و بحث اسکان مسافران در محیطی مناسب و ایمن است، گفت: با توجه به اینکه هر ساله و در تعطیلات نوروز، استان اصفهان میزبان تعداد بی شماری از گردشگران نوروزی است، در نوروز ۹۹ نیز همانند سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی های لازم به منظور اسکان و اقامت این گردشگران در استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمیته خدمات اسکان و رفاه مسافران، به منظور بهسازی، آماده سازی و ساماندهی مراکز اسکان مسافران و گردشگران در سال‌های گذشته با مسئولیت اداره آموزش و پرورش استان برگزار می‌شد، لیکن با برنامه‌ریزی های انجام شده در نوروز ۹۹ مسئولیت این کمیته به عهده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان قرار گرفت که این می‌تواند نقطه قوتی برای تأسیسات گردشگری به منظور اسکان مسافران باشد.

الله یاری تاکید کرد: از وظایف این کمیته، آماده سازی مراکز اقامتی به لحاظ کیفی و کمی، هماهنگی با ادارات مختلف که در زمینه اسکان یا رفاه مسافران و گردشگران دارای ظرفیت هستند، کنترل نرخ گذاری واحدهای اقامتی، اطلاع رسانی نرخ مصوب با همکاری بخش خصوصی، هماهنگی با دانشگاه‌ها برای استفاده از خوابگاه‌ها در صورت لزوم و پس از تکمیل ظرفیت‌های رسمی از جمله وظایف این کمیته است.

سید علی صالح درخشان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان نیز گفت: ایام پایان سال جاری برای تأسیسات گردشگری، ایامی پر کار خواهد بود، زیرا با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، این مجموعه‌های باید با توجه به ظرفیت‌ها و رویدادهای فرهنگی استان، بسته‌های جامع و کامل سفر را آماده و به گردشگران اطلاع رسانی کنند.

او افزود: با توجه به اجرای موفق رویداد فرهنگی نوروز گاه در سال‌های گذشته، در نوروز ۹۹ نیز، شهر اصفهان به صورت کامل در اختیار این رویداد عظیم فرهنگی خواهد بود.

درخشان تاکید کرد: این اداره کل به منظور توسعه گردشگری داخلی نیز در خصوص اختصاص سهمیه بنزین سفر، مکاتباتی را با مراجع ذیربط انجام داده است و همچنین به منظور جذب گردشگر و افزایش ماندگاری مسافران در شهر اصفهان، رودخانه زاینده رود از ابتدای سال ۹۹ جاری و پرآب خواهد بود.

کد خبر 411045

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گردشگری گردشگران زاینده رود رودخانه زاینده رود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اداره کل میراث فرهنگی برنامه ریزی اسکان مسافران سال های گذشته نوروز ۹۹ شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رودخانه چشمه لنگان یکی از سرشاخه‌های اصلی زاینده رود است که با طی کردن مسیری حدود ۴۰ کیلومتری به زاینده رود ملحق می‌شود.
شهرستان فریدونشهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب مرکز اصفهان واقع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)