Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز سه شنبه اعلام کرد وزیر انرژی این کشور به همکاری با اعضای توافق «اوپک پلاس» ادامه می‌دهد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در خصوص توافق اوپک پلاس گفت الکساندر نواک به کار با همکاران خود در این سازمان در خصوص بازار نفت ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر وزیر انرژی روسیه در خصوص به تعویق افتادن نشست بعدی اوپک پلاس از ماه مارس به ژوئن گفت من از طریق خبرگزاری‌ها از این موضوع مطلع شدم. به طور رسمی هیچکس با ما در این باره تماس نگرفته و اولین بار است این موضوع را می‌شنوم. ما کار را از توافقات فعلی که فسخ نشده اند، آغاز می‌کنیم و جلسه بعدی در ماه مارس خواهد بود.

توافق فعلی اعضای اوپک پلاس درباره کاهش تولید نفت در ماه مارس به پایان می‌رسد و عربستان به دلیل نگرانی‌های ناشی از تاثیر شیوع ویروس کرونا در چین بر روی میزان تقاضای نفتی، در حال مذاکره با اعضای اوپک و متحدان خود در خصوص تمدید توافق فعلی است.

کشور‌های عضو سازمان اوپک و شماری از کشور‌های غیر عضو توافق جدیدی موسوم به اوپک پلاس را در خصوص کاهش تولیدات نفتی به امضا رساندند و این توافق از ابتدای سال ۲۰۱۷ اجرا و از آن زمان به طور مرتب تمدید شده است.  کشور‌های عضو این پیمان بر سر یک توافق به منظور کاهش تولید نفت تا پایان مارس ۲۰۲۰  به اجماع رسیدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوپک دیمیتری پسکوف روسیه و اوپک پلاس اوپک پلاس ماه مارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، این بزرگترین سامانه تولید برق خورشیدی برای یک نیروگاه آب شیرین کن در عمان با ظرفیت سالانه بیش از ٣٢ هزار مگاواتساعت برق سبز است که ١٠٠ درصد از مصرف آب شیرین کن را در طول شبانه روز پوشش می‌دهد.

این نیروگاه که توسط Veolia با مشارکت TotalEnergies توسعه یافته است، نقطه عطف مهمی در جهت تلاش‌های کربن زدایی در منطقه است، زیرا به کاهش حدود ٢٧٢٠٠ تن انتشار CO ٢ در سال کمک می‌کند که معادل آلاینده‌های تولید شده توسط حدودا ٦٠٠٠ خودروی موتور احتراق داخلی در سراسر جهان است.

ساخت نیروگاه خورشیدی مذکور در ماه اوت ٢٠٢٣ آغازشد، بهره برداری از آن در ماه مارس ٢٠٢٤ انجام شد و قرارداد اجاره برای بهره برداری از این مزرعه خورشیدی تا ٣١ مارس ٢٠٣٦ است.

سلیم بن ناصر العوفی وزیر انرژی و مواد معدنی کشور عمان در جریان بهره‌برداری از این طرح، تولید برق از منابع تجدیدپذیر را یکی از اهداف چشم انداز عمان ٢٠٤٠ اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟