Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد غلامی با بیان اینکه کشور و نظام با رای مردم اداره می شود، گفت: برهمین اساس باید به کسانی رای بدهیم که ضمن صداقت در گفتار و رفتار خود با روحیه انقلابی و جهادی و تفکر ما می توانیم به جنگ اقتصادی دشمن بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به تقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد غلامی، امام جمعه گلبهار صبح امروز در یادواره شهدای دانشجو و دانشجو معلمان تربت حیدریه که در محل دانشگاه عالی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ملزومات امروز جامعه ما زنده نگه داشتن روحیه ایثار، جهاد و مقاومت است که می توان بر اساس آن برای انتخاب افراد اصلح در پست های کلیدی نظام توسط مردم تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صداقت را مهمترین شاخصه منتخب اصلح برشمرد و افزود: مردم به جای ایتکه گرفتار حزب و سیاسی کاری تبلیغات شوند در مرحله نخست صداقت نامزدها را راستی آزمایی کنند، زیرا کسی که اکنون برای بدست گرفتن کرسی قدرت دروغ می گوید، وقتی وارد مجلس شود براحتی دروغ های بزرگتر خواهد گفت.

غلامی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات اساسی در کشور ورود دو تابعیتی ها به پست های کلیدی کشور است و اگر بتوانیم در چهار سال اینده مجلسی قوی و قوانینی محکم داشته باشیم و از ورود دو تابعیتی ها بر عرصه مسوولیت ممانعت کتد، مابقی قوانین در وزارتخانه ها تصویب و قابل حل است.

امام جمعه گلبهار تاکید کرد: امروز می بینیم که در سیستم های نظامی ما اگر برادر، خواهر و یا هر فردی نزدیک به کسی که می خواهد وارد مجموعه نظامی شود با دو تابعیتی ها در ارتباط باشد از ورودش ممانعت می کنند و به همین جهت است که توانسته اند تاکنون موشک های نقطه زن، ناوشکن و زیر دریایی بسازند و پیشرفت فوق العاده ای داشته باشند، اما حضور دوتابعیتی ها مشکلات اساسی را برای کشور بوجود آورد،ه است.

علامی تاکید کرد: همه مشکلات کشور ما از جایی شروع شد که فرهنگ و تفکر ما نمی توانیم و نگاه به بیرون در سطوح مختلف مدیریتی کشور از بالا تا پایین رسوخ پیدا کرد و آن زمانی که فردی در سطوح مدیریتی بالای کشور به جای اینکه بگوید ما یک میلیون لیسانس اماده بکار داریم و باید برای آنها برنامه ریزی کنیم عنوان می کند که کشور یک میلیون لیسانس بیکار دارد.

وی بیان کرد: نتیجه این تفکر آن می شود که در این مدت تقریبا ۱۰۰ هزار نفر آنها جذب دوایر دولتی می شوند، جایی که اصلا به آنها نیاز نیست و در نهایت به ناچار دولت باید برای چهار میلیون کارمند خود دغدغه حقوق و مزایا داشته باشد.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه کشور و نظام با رای مردم اداره می شود، افزود: برهمین اساس باید به کسانی رای بدهیم که ضمن صداقت در کفتار و رفتار خود با روحیه اتقلابی و جهادی و تفکر ما می توانیم به جنگ اقتصادی دشمن برود.

شهرستان تربت حیدریه ۶۷۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۷ دانشجو و ۷ شهید دانشجو معلم بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دو تابعیتی ها اداره می شود حجت الاسلام تفکر ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند

رئیس جمهور با بیان اینکه در آغاز فعالیت دولت رفع ناترازی‌ها و مشکلات کشور از جمله تنش‌های‌ آبی، ناترازی برق، مشکلات اشتغال و مسکن، تورم، کسری بودجه و بهبود وضعیت اقتصادی زندگی مردم را در محور برنامه‌های خود قرار دادیم، گفت: امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همواره به دنبال فرصتی بودم تا در جمع باصفا و نورانی مردمان سخت‌کوش و متدین این منطقه حضور یابم، افزود: بنای دولت اداره امور بر مبنای عمل به دستورات الهی در همه عرصه‌های زندگی، اجرای عدالت با تکیه بر امکانات داخلی و بر مبنای سند آمایش سرزمینی است. بر همین اساس در آغاز به کار دولت رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا، ناترازی‌های گسترده برق، کاهش بیکاری و رفع مشکل اشتغال و رفع دغدغه مردم درباره مسکن را مبنای کار خود قرار دادیم و امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده‌اند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های متنوع کشور شرایط اقتصادی زندگی مردم را بهبود بخشیم، اظهار داشت: بنای بنده این نیست که بگویم دولت چه وضعیتی را تحویل گرفت و در گذشته وضعیت چگونه بوده است، اما فقط در یک مورد دولت را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم که این کسری بودجه یکی از اصل‌ترین دلایل ایجاد تورم است، اما بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول با تولید و ایجاد منابع و درآمدهای جدید هم این کسری را رفع کردیم و هم توانستیم روند تورم را کاهشی کنیم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 747977

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز