Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:46:28 GMT

افشین طاهری به یک مدال طلا و دو نقره رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۸۴۳

افشین طاهری به یک مدال طلا و دو نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر،  چهارمین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ۲۰۲۰ آسیا به میزبانی تاشکند ازبکستان امروز (سه‌شنبه۲۹ بهمن‌ماه) امروز با حضور افشین طاهری ملی‌پوش جوانان کشورمان در رقابت دسته ۹۶ کیلوگرم پیگیری شد که او توانست با مجموع ۳۴۶ کیلوگرم یک مدال طلای یکضرب و دو نشان نقره دوضرب و مجموع را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری در حرکات یکضرب و دوضرب بسیار موفق بود و هر شش حرکت خود را با موفقیت پشت سر گذاشت. وی در اولین حرکت یکضرب، وزنه ۱۵۰ کیلوگرم را مهار کرد. در دومین حرکت یکضرب، موفق به مهار وزنه ۱۵۶ کیلوگرم شد و نخستین مدال طلای کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورد. وی در آخرین حرکت نیز وزنه ۱۶۰ کیلوگرم در سومین حرکت یکضرب به نام خود ثبت کرد.

او در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۷۶ کیلوگرم را بالای سر برد و در دومین حرکت نیز وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی را مهار کرد و در سومین مرتبه نیز وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را مهار کرد و با مجموع ۳۴۶ کیلوگرم به کار خود این مسابقه پایان داد.

رده‌بندی نهایی دسته ۹۶ کیلوگرم جوانان:

۱- آنتروپوف از قزاقستان: یکضرب ۱۵۵ کیلوگرم(نقره)،دوضرب ۲۱۰ کیلوگرم(طلا) و مجموع ۳۶۵ کیلوگرم (طلا)
۲- افشین طاهری : یکضرب ۱۶۰ کیلوگرم(طلا)، دوضرب ۱۸۶ کیلوگرم(نقره) و مجموع۳۴۶ کیلوگرم (نقره)
۳- الغافر از سوریه: یکضرب ۱۴۸ کیلوگرم، دوضرب ۱۸۵ کیلوگرم و مجموع ۳۳۳ کیلوگرم(سه نشان برنز)

کد خبر 4856179

منبع: مهر

کلیدواژه: وزنه برداری جوانان قهرمانی آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران دربی لیگ برتر والیبال والیبال کشتی فرنگی الاهلی عربستان کشتی آزاد افشین طاهری حرکت یکضرب مدال طلا نیز وزنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.
 
به گزارش تسنیم؛ در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که امروز 16 اردیبهشت ماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 190 کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله شد.
 
از مجموع 270  کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 190 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و  432 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.
 
گفتنی است، در مجموع 23  جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران،  3165 کیلو گرم شمش طلا  مورد معامله قرار گرفت.
 
لازم به ذکر است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان  که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز