Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول صهیونیست اعلام کرد که تل آویو به دنبال برقراری پرواز مستقیم به عربستان است.

به گزارش گروه سیاسی برنا، به نقل از روسیا الیوم، «میکی زوهر» رئیس فراکسیون لیکود در کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از احتمال پرواز مستقیم از اراضی اشغالی به عربستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: تل آویو سعی دارد مسلمانان حاضر در اراضی اشغالی فلسطین بتوانند با پروازهای مستقیم از تل آویو عازم عربستان شوند نه از طریق اردن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام اسرائیلی افزود: در رابطه با این موضوع به پیشرفت هایی رسیده است و مشکل پرواز مستقیم به عربستان با مداخله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر حل خواهد شد.

زوهر با این ادعا که حزب لیکود، مؤید آزادی عبادت و ادیان است، مدعی شد که تلاش خواهد کرد تا با همکاری نتانیاهو، با مسئولان سعودی تماس برقرار کند؛ زیرا نتانیاهو «موفق شده است، تماسهای نزدیکی با سعودی داشته باشد».

منابع دیپلماتیک عربی ۱۸ بهمن ماه به روزنامه‌ اسرائیلی «اسرائیل هیوم» گفتند که گفت‌وگوهایی با وساطت آمریکا بین عربستان و تل آویو در حال انجام شدن است که ممکن است در نهایت به دیدار نتانیاهو و بن‌سلمان در قاهره یا منامه منجر شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تل آویو پرواز مستقیم به عربستان تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است

یدلین به شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: جنگ در واقع تمام شده و آنچه در جریان است، صرفا یک درگیری است.

همزمان با این اظهارات، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه‌ی وی تظاهرات کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • معاریو: نتانیاهو مدت‌هاست باری بر دوش «اسرائیل» شده است
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است