Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، گفت: ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۷ بهمن ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا ۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت و دانشگاهیان گرامی در این مدت می توانند ثبت نام اولیه را انجام دهند.

وی گفت: این دوره با توجه به محدودیت زمانی و شرایط موجود، تمرکز روی ثبت نام اساتید، متاهلین و کارکنان دانشگاه ها بود، اما با توجه به درخواست های مکرر و مراجعات متعدد که از سوی دانشجویان دختر داشتیم، تلاش هایی در خصوص ثبت نام و اعزام این قشر گرانقدر دانشگاهی نیز انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد:با توجه به کوتاه بودن زمان اعزام در این دوره، دانشجویان دختر نیز به صورت محدود امکان ثبت نام و تشرف را پیدا کردند و تعدادی کاروان نیز به دختران دانشجو اختصاص یافت.

وی افزود:دختران دانشجوی متقاضی ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز می توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

حجت الاسلام مطهری پور گفت: در چند روز آغاز ثبت نام که امکان ثبت نام دختران دانشجو فراهم نبود، پیام ها و تماس های زیادی از دختران دانشجو در شبکه های اجتماعی لبیک داشتیم که نشان از ارادت ایشان به سید و سالار شهیدان بود قطعا این میزان از شور و اشتیاق قشر دانشگاهی کشور برای زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، قابل تحسین و ستایش است.

کد خبر 4856227 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد عمره و عتبات دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش کنکور 99 دانشجویان دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور سازمان امور دانشجویان دهه فجر دانشگاه فنی و حرفه ای حسین توکلی مرکز سنجش آموزش پزشکی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها عتبات دانشگاهیان عتبات دانشگاهی دانشجویان دختر دختران دانشجو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مسابقه ملی «سدید» در 4 بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد 1403 برگزار می‌شود.

برگزاری دوره "سفیر تراز جمهوری اسلامی" به همراه مسابقه شبیه سازی در دانشگاه امام صادق(ع)

در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت 3 دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.

براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.

دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت 1403 مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.

برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:

یک جایزه 20 میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه 10 میلیون ریالی برای دو نفر
3 جایزه 5 میلیون ریالی برای سه نفر

سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان قمی از مظلومان غزه
  • دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟
  • حمایت جامعه دانشگاهی کیش از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت