Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بذرپاش گفت: اگر دوست داریم مسیر خدمتی که راهش از قوه قضائیه آغاز شده ادامه پیدا کند باید مجلسی در طراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم تا مسیر پیشرفت ادامه یابد و در حرکت بعدی نیز باید به فکر تشکیل دولت خدمتگزار بود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس مهرداد بذرپاش در گردهمایی هواداران ابوالقاسم جراره کاندید لیست ائتلاف نیروهای انقلابی حوزه مرکزی استان هرمزگان اظهار داشت: صحبت کردن در این شب‌ها که کلمه به کلمه‌اش مسئولیت دنیوی و اخروی دارد کار آسانی نیست و جمع شدن در همچین محفل‌هایی که می‌خواهد کمک کند به انتخاب مومنانه تر کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همدان| اجتماع بزرگ حامیان "ایران سربلند" برگزار می‌شودآیت‌الله مکارم شیرازی: شرکت نکردن در انتخابات سبب خوشحالی دشمن می‌شودکاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در همدان: مجلس زمینه عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را فراهم کند

وی افزود: 41 سال از انقلابی که شما خلق کردید گذشت، بزرگتران جمع امروز پاسخ‌های خوب و قانع کننده‌ای برای متولدین بعد انقلاب ندارند و می‌گویند قرارمان این نبود و قطعا جوان‌ها حق دارند از خالقان انقلاب سوال کنند که چه شد؟

بذرپاش بیان کرد: ایراد از انقلاب نبود، امام و رهبری یک نقطه افق را نشان دادند و به سمت آن حرکت می‌کنند در این مسیر چهل و یک ساله خیلی از اتفاقات انحرافی به انتخاب بر می‌گردد و نباید همه را به پای انقلاب بنویسیم.

وی عنوان کرد: بعد از این می‌توانیم با چشم باز، با بیانیه گام دوم و تکیه بر انتخاب درست کارها را پیش ببریم به عنوان مثال در قوه قضاییه با یک تغییر حداقلی رضایت‌مندی مردم بالا رفت. 

بذرپاش تاکید کرد: اگر دوست داریم این مسیر خدمت ادامه پیدا کند باید مجلسی در طراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم تا مسیر پیشرفت ادامه یابد و در حرکت بعدی باید دولت خدمتگزار انتخاب شود، ما چیزی کم نداریم و جوانان بسیار خوبی داریم و انتخاب با خودمان است که کشور را تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی کرده یا تبدیل به محل دو قطبی سیاسی کنیم. 

وی ادامه داد: کشور در برجام و در مسکن سرش کلاه رفت، یکی از کسانی که استیضاح وزیر سابق مسکن را دنبال کرد آقای جراره بود اما نگذاشتند تا اینکه شخص رئیس جمهور او را برکنار کرد این وزیر فقط به خاطر لج‌بازی با دولت قبل مسکن مهر را خواباند و بعد ول کرد و رفت.

بذرپاش اظهار داشت: الان می‌خواهیم انتخاب کنیم یا مجلسی در حد قوه قضاییه انتخاب می‌کنید و رضایت مندی را بالا می‌برید یا برمی‌گردید به همین مجلس فعلی که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و وکیل الدوله بود.

وی افرود: اگر آقای جراره به مجلس راه یافت اولین کاری که باید کند این است که قانون نظارت بر نمایندگان را اصلاح کند؛ دومین کار شفافیت است هر چه ساختمان بهارستان و هر جای کشور را شیشه‌ای کنیم فساد به حداقل می‌رسد. 

بذرپاش بیان کرد: امروز انتخاب بین دو نگاه است و اگر کسی که انتخاب می‌کنیم نگاهش در امتداد ولایت و سلیمانی وار نباشد دکمه را مانند سردار سلیمانی فشار نمی‌دهد بلکه آن طور که خودش می‌خواهد فشار می‌دهد. 

وی ادامه داد: با تشکیل مجلس جدید یک سال آخر دولت است؛ مجلس نه تنها نباید دعوا کند بلکه باید دولت را در مدار خدمت نگه دارد؛ دو سال بعد مجلس همزمان می‌شود با تشکیل دولت بعدی پس باید نماینده در طراز مردم شریف بندرعباس انتخاب کنید.

بذرپاش تاکید کرد:من شهادت می‌دهم که انتخاب آقای جراره  در 4 سالی که نماینده بود حتی در یک موضع گیری از مدار انقلاب خارج نشد و موضع خلاف از ایشان ندیدم. 

معاون رئیس جمهور اسبق عنوان کرد: دومین شهادت من این است؛ مجلس محل لابی‌های بسیار است من شهادت می‌دهم ذره‌ای لغزش از ایشان در این ارتباطات والله و بالله ندیدیم.

وی ابراز داشت: جوانی که می‌تواند رعنا و شجاعانه در مجلس حرف بزند لذا سابقه یک دوره در مجلس بودن او را مصمم‌تر می‌کند برای رفع مشکلات، پیگیری و نظارت و این تجربه به او کمک می‌کند تا مسیر را شفاف‌تر برود.

بذرپاش خاطرنشان کرد: انتخاب یک فرد خیلی ساده است اگر اعتقادمان این باشد که این برگه، برگه عبورمان از سر پل صراط است، درست انتخاب می‌کنیم و انتخابمان متفاوت‌تر، عالمانه تر و صالحانه تر خواهد بود و من شهادت می‌دهم انتخاب آقای جراره در بین گزینه‌هایی که مطرح است به نفع مردم ایران، هرمزگان و بندرعباس است.

انتهای پیام/862/ ت

R7555/P/S6,58/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: من شهادت می دهم مهرداد بذرپاش انتخاب کنیم رئیس جمهور مسیر خدمت تا مسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است