Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب ندای ایرانیان قزوین گفت: این انتخابات می‌تواند فضای بین‌المللی را به نفع جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش تغییر دهد و حضور گسترده مردم آخرین تیر دشمنان اسلام و ایران را خنثی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران قاسمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس اظهار کرد: واقعا انتخابات پیش رو در حساس‌ترین شرایط کشور ما و در یک بزنگاه و گردنه تاریخی برگزار می‌شود، چراکه تمام تمرکز مخالفان ملی و اسلامی این کشور بر روی این انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از دشمنان و مخالفان نه تنها موجودیت جمهوری اسلامی بلکه موجودیت ایران را هدف گرفتند، بر این اساس چه کسانی که عرق ملی و میهنی دارند و چه کسانی که عِرق مذهبی دارند باید این انتخابات را جدی بگیرند و حضور گسترده داشته باشند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش قزوین تصریح کرد: این انتخابات می‌تواند فضای بین‌المللی را به نفع جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش تغییر دهد و حضور گسترده مردم آخرین تیر دشمنان اسلام و ایران را خنثی خواهد کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار می‌کند

رئیس حزب جوانان ندای ایرانیان در قزوین عنوان کرد: قطعا این حضور می‌تواند بسیاری از مسائل ما را در آینده‌ای نزدیک تلطیف و مشکلات را کمتر کند و قدرت بیشتری را به مسئولین برای تصمیم گیری‌های بزرگتر دهد و از طرفی مسئولین هم باید قدر این ملت را بدانند و برای آن‌ها کار کنند چراکه امروز مشکلات بیشتر از گذشته است.

قاسمی ادامه داد: امیدواریم این انتخابات بابی برای فتح پیروزی‌های بزرگتر برای ملت ایران باشد و حل معضلات و مشکلات جامعه را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: تمام انرژی و انگیزه دشمنان در دنیا این است که بگویند جمهوری اسلامی ایران دیگر پایگاه و ارزش ندارد و مورد قبول مردم نیست، لذا حضور حداکثری در انتخابات، دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار می‌کند.

این مقام مسئول در پایان گفت: همه تصمیم گیران کشور باید بعد از این انتخابات و حضور پرشور، جهت‌گیری‌های خود را هم تغییر دهند و به این مردم که در میدان بودند کمک کنند که مشکلاتشان حل شود.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران حضور گسترده مردم حضور گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر