Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران یزدی ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی کمک حامیان نیکوکار یزدی به ایتام و کودکان نیازمند استان در سال جاری اظهار کرد: نیکوکاران یزدی طی ده ماهه نخست امسال ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، افزود: هم‌اکنون ۱۵ هزار و ۱۳۳ حامی نیکوکار حمایت ۳۹۲۴ یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به فرهنگ اصیل مردم استان یزد در انجام امور خیرخواهانه بیان کرد: مردم نیکوکار استان یزد همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آن‌ها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرح‌های مشارکتی این نهاد در امر خدمت‌رسانی بهتر به محرومان رقم‌زده است.

وی با دعوت از نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام و محسنین گفت: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

مشعل چی با اشاره به روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی بیان کرد: کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه، ارسال پیامک بدون متن به ۸۸۷۷، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir وekram.emdad.irو mohsenin.ir و hamsofreh.ir و همچنین شماره‌حساب ۱۸۱۱ نزد بانک ملی شعبه یزد و دستگاه‌های عابر بانک و کارت‌خوان برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌ شده است.

کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نیازمندان یزدی اکرام ایتام نیازمند تحت حمایت قالب طرح اکرام نیکوکاران یزدی اکرام و محسنین ۱۰ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان خیر مراغه ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امام جمعه مراغه در مراسم تجلیل از معلمان خیر مراغه ای گفت: در دین مبین اسلام به تعلیم و تربیت تاکید فراوان شده است.

حجت اسلام والمسلمین پور محمدی افزود: معلمان به خاطر تربیت آینده سازان کشور کاری را انجام می‌دهند که پیامبران برای هدایت انسان‌ها انجام داده اند.

وی گفت: وظیفه معلمان به خاطر تربیت عالمان و دانشمندان آینده بسیار سخت و سنگین است.

فرماندار شهرستان مراغه گفت: معلمان وظیفه هدایتگری و توانمندسازی آینده سازان این کشور را برعهده دارند.

مینویی افزود: رشد و توسعه زیر ساخت‌های علمی کشور به تلاش معلمان بستگی دارد.

وی گفت: با تلاش معلمان و همت این عزیزان ایران اسلامی از هر نظر به توانمندی‌های علمی خوبی دست یافته است.

مدیر کمیته امداد مراغه گفت: در این شهرستان۵۰۰ نفر معلم در طرح اکرام ،ایتام و محسنین برای حمایت از نیازمندان مشارکت دارند.

ابراهیمی افزود: در شهرستان مراغه یک هزار و ۲۰۰ نفر در قالب طرح اکرام ، ایتام و محسنین حمایت می‌شوند.

 ابراهیمی افزود: خیران در قالب اکرام ایتام و محسنین در ماه حدود ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک می‌کنند.

در پایان این مراسم از معلمان خیر برای حمایت از نیازمندان تجلیل و قدردانی شدند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور