Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:50:06 GMT

برنامه‌های نوروزی تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۶۰۵۶

برنامه‌های نوروزی تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران با حضور مدیران تمام دستگاه‌های عضو این ستاد در استانداری تهران برگزار و برنامه‌های نوروزی این استان اعلام شد.

پرهام جانفشان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های نوروزی اداره کل تهران در سه بخش شامل پیش از آغاز سفرهای نوروزی (ا تا ۲۵ اسفند)، آغاز سفرهای نوروزی (۲۵ تا ۱۳ فروردین) و ایام بازگشت مسافران (۱۴ تا ۲۰ فروردین) در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر پیگیری و اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد بازارچه‌های فروش و عرضه صنایع دستی با هدف گنجاندن صنایع دستی در سبد خرید نوروزی خانواده‌های تهرانی، طرح تشدید و بازرسی از تمامی تأسیسات گردشگری، پیرایش بصری محیط موزه‌ها و اماکن تاریخی در طرح استقبال از مسافران و گردشگران از اهم اقداماتی است که تا پیش از آغاز دور اول سفر نوروزی انجام خواهد شد. برگزاری جشنواره‌های نوروزگاه در بیش از ده نقطه پیش بینی شده در سطح شهر تهران، برگزاری تورهای نیم روزه و یک روزه تهرانگردی در بیش از ۱۵ مسیر، برگزاری مسابقه عکس «نوروز تهران از نگاه گردشگر»، ایجاد کیوسک‌های نوروزی عرضه صنایع دستی، برپایی ستاد ۲۴ ساعته رسیدگی به شکایات سفر هموطنان، عرضه ۲۰ تا ۴۰ درصدی تخفیف در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب و استقبال از میهمانان تهران در مبادی ورودی به استان نظیر فرودگاه، راه آهن از برنامه‌هایی است که در ایام سفرهایی نوروزی در استان تهران اجرا خواهد شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر در ادامه گفت: در تلاش هستیم که در نوروز ۹۹ توزیع نقشه، کتابچه‌های راهنما و تمام اقلام تبلیغاتی ارگان‌ها به صورت منسجم و در قالب یک بسته در اختیار گردشگران و مسافران قرار گیرد.

در جلسه ستاد خدمات سفر که به ریاست محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی در محل استانداری تهران برگزار شد مدیران دستگاه‌های عضو ستاد گزارش اقدامات خود را برای نوروز ۹۹ اعلام کردند.

کد خبر 4855748 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: نوروز هفت سین گردشگری انقلاب اسلامی ایران کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی ادبیات مد و لباس ترجمه سردار سلیمانی گردشگری جایزه ادبی میراث فرهنگی دهه فجر نقد کتاب صنایع دستی ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران صنایع دستی برنامه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مریم حاجی‌ابراهیمی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ۴۳ دوره و کارگاه آموزشی صنایع‌دستی در قالب آموزش شاغلان و دوره‌های آموزشی ترویجی کوتاه‌مدت برای ۸۳۹ نفر اجرایی شد. معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان افزود: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند ازجمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن و… برگزار شد. او خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد. حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند. او افزود: در سال جاری اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهرها و روستاهای استان، خصوصاً شهر و روستاهای ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

       

دیگر خبرها

  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید