Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دکتر ارزانی گفت: ما به دنبال این مهم بودیم که از میان ۱۳ هزار مسجد روستایی روشی را تبیین کنیم که در عین مختصر و مفید بودن بتواند با کانون‌ها مرتبط باشد و لذا در راستای تحقق این مهم سامانه بچه های مسجد شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی» ضمن بازدید از فرایند داوری بخش خلاقیت و ایده های نو طی سخنانی با بیان اینکه رویداد ملی فهما برای اولین بار است که در این سطح اجرا می شود؛ خطاب به داوران حاضر درراین بخش گفت: حضور شما در راستای بررسی دقیق و ارزیابی عمیق آثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: ما به دنبال این مهم بودیم که از میان 13 هزار مسجد روستایی روشی را تبیین کنیم که در عین مختصر و مفید بودن بتواند با کانون‌ها مرتبط باشد و لذا در راستای تحقق این مهم سامانه بچه های مسجد شکل گرفت. در واقع از هر 25 کانون یک نفر رابط دارند که آن رابط، با رابط شهرستان و شهرستان با استان و رابط استان با رابط مرکز در ارتباط است.


در بخش ابتدایی این نشست حجت‌الاسلام «روح الله حریزاوی» با اشاره به فعالیت‌های سازنده و موثر رویداد ملی فهما گفت : این حرکت سبب تشویق و ایجاد انگیزه فعالیت‌های جوانان مسجدی شد.


در ادامه «روح الله رازینی» ، با بیان اینکه من سابقه 6 دوره داوری ایده های مسجدی (فام) را در مرکز رسیدگی به امور مساجد داشته ام، گفت: با توجه به این تجربه فکر میکنم گستره کار رویداد ملی فهما بسیار ارزشمند بوده و این حجم از خروجی و ایده قابل تقدیر است.


داور بخش خلاقیت و ایده های نو ادامه داد: شبکه سازی و دقتی که در کار صورت گرفته با توجه به این حجم از آثار  رسیده ارزشمند است.

در ادامه علی آقابابا، داور دیگر بحش خلاقیت و ایده های نو رویداد ملی (فهما) گفت: وقتی با این فرایند مواجه شدم به یاد سه گانه برنامه ریزی برای مردم، برنامه ریزی با کمک مردم، برنامه ریزی توسط مردم افتادم.


وی گفت: فهما کمک کرد شرایطی برای ادامه ایده های مسجدی ایجاد شود، فکر می‌کنم نیاز است دوره ای در قالب ایده پروری برای مسولان کانون‌ها برگزار و جزواتی نیز طراحی شود تا طرح ها پخته تر داوری شوند.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سامانه بچه های مسجد هزار مسجد روستایی رویداد ملی فهما برنامه ریزی حجت الاسلام کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین

دبیر رویداد مانوین در نشست خبری این رویداد که در مدرسه دارالفنون برگزار شد از برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان، ایده پردازان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به صنایع خلاق در ایران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ یاسر قرایی؛ دبیر رویداد مانوین در نشست خبری این رویداد که در مدرسه دارالفنون برگزار شد از برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان، ایده‌پردازان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به صنایع خلاق در ایران خبر داد.

این رویداد 4 روزه که همزمان با اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، بستری را فراهم می‌کند تا فعالان این حوزه با تبادل نظر، ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند، از تجارب یکدیگر بیاموزند و برای خلق آینده‌ای روشن در این حوزه گام بردارند.

قرایی در این نشست خبری اظهار کرد: ما نیاز داریم تا به حوزه فناوری و نوآوری نگاه بومی و هویت‌محور داشته باشیم و مانوین نیز به دنبال این رسالت شکل گرفته است تا جریان و شبکه‌ای که در حوزه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم ایجاد شدند را به یک اجتماع فعال تبدیل کند.

مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور

وی در ادامه افزود: در این رویداد، 28 غرفه در حوزه‌های مختلف صنایع خلاق از جمله نوشت‌افزار، آموزش و یادگیری، نوآوری اجتماعی، صندوق‌ها، سبک زندگی و مد و پوشاک حضور خواهند داشت و فرصتی ایده‌آل برای رونمایی از دستاوردها، محصولات و خدمات نوآورانه خود به مخاطبان ارائه خواهند داد.

دبیر رویداد مانوین همچنین به برگزاری پنل‌های تخصصی، سخنرانی‌های TED، روایت پیشرفت و رویدادهای B2B در این رویداد اشاره کرد و گفت: این بخش‌ها فرصتی عالی برای تبادل نظر و گفت‌وگو پیرامون موضوعات مختلف در حوزه صنایع خلاق، از جمله فعالیت‌های کنسرسیومی، مطالعات و فناوری، نوآوری و توسعه فناوری و همچنین تقدیر از افراد اثرگذار در این حوزه را فراهم می‌کند.

قرایی در پایان سخنان خود، از علاقه‌مندان به حوزه صنایع خلاق برای حضور در این رویداد دعوت کرد و گفت: مانوین، گامی در جهت رونق اقتصاد خلاق و توسعه پایدار است و با گردهم آوردن فعالان این حوزه، زمینه‌ای را برای تبادل دانش، تجارب و ایده‌ها فراهم می‌کند و به پیشرفت و توسعه این صنایع در ایران کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت