Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دکتر ارزانی گفت: ما به دنبال این مهم بودیم که از میان ۱۳ هزار مسجد روستایی روشی را تبیین کنیم که در عین مختصر و مفید بودن بتواند با کانون‌ها مرتبط باشد و لذا در راستای تحقق این مهم سامانه بچه های مسجد شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی» ضمن بازدید از فرایند داوری بخش خلاقیت و ایده های نو طی سخنانی با بیان اینکه رویداد ملی فهما برای اولین بار است که در این سطح اجرا می شود؛ خطاب به داوران حاضر درراین بخش گفت: حضور شما در راستای بررسی دقیق و ارزیابی عمیق آثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: ما به دنبال این مهم بودیم که از میان 13 هزار مسجد روستایی روشی را تبیین کنیم که در عین مختصر و مفید بودن بتواند با کانون‌ها مرتبط باشد و لذا در راستای تحقق این مهم سامانه بچه های مسجد شکل گرفت. در واقع از هر 25 کانون یک نفر رابط دارند که آن رابط، با رابط شهرستان و شهرستان با استان و رابط استان با رابط مرکز در ارتباط است.


در بخش ابتدایی این نشست حجت‌الاسلام «روح الله حریزاوی» با اشاره به فعالیت‌های سازنده و موثر رویداد ملی فهما گفت : این حرکت سبب تشویق و ایجاد انگیزه فعالیت‌های جوانان مسجدی شد.


در ادامه «روح الله رازینی» ، با بیان اینکه من سابقه 6 دوره داوری ایده های مسجدی (فام) را در مرکز رسیدگی به امور مساجد داشته ام، گفت: با توجه به این تجربه فکر میکنم گستره کار رویداد ملی فهما بسیار ارزشمند بوده و این حجم از خروجی و ایده قابل تقدیر است.


داور بخش خلاقیت و ایده های نو ادامه داد: شبکه سازی و دقتی که در کار صورت گرفته با توجه به این حجم از آثار  رسیده ارزشمند است.

در ادامه علی آقابابا، داور دیگر بحش خلاقیت و ایده های نو رویداد ملی (فهما) گفت: وقتی با این فرایند مواجه شدم به یاد سه گانه برنامه ریزی برای مردم، برنامه ریزی با کمک مردم، برنامه ریزی توسط مردم افتادم.


وی گفت: فهما کمک کرد شرایطی برای ادامه ایده های مسجدی ایجاد شود، فکر می‌کنم نیاز است دوره ای در قالب ایده پروری برای مسولان کانون‌ها برگزار و جزواتی نیز طراحی شود تا طرح ها پخته تر داوری شوند.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سامانه بچه های مسجد هزار مسجد روستایی رویداد ملی فهما برنامه ریزی حجت الاسلام کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه متفاوت تدریس آقا معلم پاوه‌ای

دریافت 3 MB

تدوین: مهدی کشوریان

کد خبر 848483 برچسب‌ها معلمان تماشاخانه ایرانشهر

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • شیوه متفاوت تدریس آقا معلم پاوه‌ای
  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)
  • زیبایی خیره کننده جزایر ناهموار و منحصر به فرد لوفوتن در نروژ (فیلم)
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟