Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: یکی از محورهای مهم برای توسعه استان برنامه‌محوری است و طرح آمایش سرزمین یکی از محورهای برنامه‌ریزی برای توسعه استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به تشریح اسناد راهبردی و اجرایی آمایش سرزمین در این نشست، اظهار داشت: یکی از محورهای مهم برای توسعه استان برنامه‌محوری است و طرح آمایش سرزمین یکی از محورهای برنامه‌ریزی برای توسعه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر بیان کرد: برنامه‌ریزی برای انجام مفاد و محورهای طرح آمایش سرزمین از سوی دستگاه‌های اجرایی ضروری است و می‌تواند یک فرصت خوب برای توسعه استان باشد.

وی با تاکید بر برنامه‌محوری در مسیر توسعه استان، خاطرنشان کرد: عدم برنامه محوری علاوه بر اینکه موجب می‌شود به نتایج مورد نظر در حوزه کاری نرسیم و هزینه‌های زیادی هم برای سازمان‌ها خواهد داشت.

گراوند بیان کرد: توسعه استان را بر اساس برنامه‌ریزی و برنامه محوری ترسیم کردیم و برای رسیدن به اهداف خود در این مسیر، تعامل، همکاری و همت مدیران اجرایی ضروری است.

وی بر لزوم بررسی دقیق سند آمایش سرزمین توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: اهداف و برنامه‌های مدیران اجرایی استان در حوزه‌های مختلف باید بر اساس سند آمایش سرزمین باشد، لذا مدیران باید به‌صورت دقیق نسبت به مطالعه سند مذکور اقدام کنند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توسعه، امنیت و آبادانی برای کشور را به دنبال خواهد داشت.

گراوند افزود: حضور پرشور و گسترده پای صندوق های رای، یک تکلیف دینی، ملی و انقلابی است.

در این نشست ترکیب کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، تعیین تکلیف ساختمان برای شرکت‌های دانش‌بنیان در عسلویه تصویب و اسناد راهبردی و اجرایی آمایش استان تشریح شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمایش سرزمین بوشهر توسعه گراوند استاندار بوشهر عبدالکریم گراوند برنامه ریزی طرح آمایش سرزمین برای توسعه استان استاندار بوشهر یکی از محورهای برنامه ریزی برنامه محوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است

مسعود اکبری باقرآباد معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور ادامه داد: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است