Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان فصل گذشته اسپانیا به همکاری خود با شرکت رسانه‌ای که گفته می‌شود از سوی رئیس این باشگاه برای دفاع از وی در فضای مجازی مأموریت گرفته بود پایان داد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا امروز (سه‌شنبه) در مراسمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که این باشگاه به همکاری‌اش با شرکت رسانه‌های I3 Ventures پایان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت رسانه‌ای طبق اعلام رادیو کادناسر اسپانیا از سوی خوسپ ماریا بارتومئو مأمور شده است تا از طریق حساب‌های کاربری زیرمجموعه خود در شبکه‌های اجتماعی از اعتبار رئیس باشگاه بارسلونا در فضای مجازی دفاع کند و پاسخ انتقاداتی را که از او و کادر مدیریتی آبی‌و‌اناری‌ها صورت می‌گیرد، بدهد.

باشگاه بارسلونا ادعای کادناسر را تکذیب کرد هرچند این شبکه اسنادی که ادعایش مبنی بر همکاری I3 Ventures و حساب‌های کاربری حامی بارتومئو در شبکه‌های اجتماعی را اثبات می‌کند، منتشر کرده است.

اکنون اما بارتومئو و همکارانش برای جلوگیری از ادامه حواشی و جنجال‌ها درباره آنها تصمیم به قطع همکاری با شرکت رسانه‌ای مذکور گرفته‌اند.

حمله دوباره رئیس سابق باشگاه بارسلونا به بارتومئو

 

بارتومئو گفت: می‌‌خواهم موضوعی را برای اعضای باشگاه به صورت شفاف اعلام کنم و آن این است که هیچ‌کس در باشگاه ما هیچ تردید ندارد که بارسا هرگز با هیچ مؤسسه و سازمانی برای خدشه وارد کردن به وجهه و اعتبار هیچ بازیکن، پشکسوت، سیاستمدار، مدیر یا مدیر سابقی قرارداد نبسته است. ادعای مطرح شده درباره ما کاملاً بی‌اساس است و از این پس ما به هر شیوه‌ای که لازم باشد از اعتبار و حیثیت خود در برابر اتهامات نسبت داده شده دفاع می‌کنیم.

بارتومئو با تأیید رابطه تجاری باشگاه بارسلونا با I3 Ventures افزود: بارسا در پایان سال 2017 با این شرکت قرارداد بست، اما ما پیش از تأیید ارتباط این شرکت با برخی حساب‌های کاربری، صبح امروز دستور فسخ قرارداد با این شرکت را صادر کردیم. در پاسخ به این سؤال هم که آیا ما کسی را مأمور تخریب اعتبار و شخصیت برخی افراد کرده‌ایم پاسخ منفی است و ما از آنهایی که چنین اتهاماتی را به ما نسبت داده‌اند، شکایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا بارسلونا فوتبال اسپانیا بارسلونا باشگاه بارسلونا شرکت رسانه ای حساب های کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال تهران پس دیدار شب گذشته تیمش برابر تراکتور که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تصمیم گرفت به همکاری خود با علی خطیر مدیرعامل این باشگاه پایان دهد.

علی خطیر به دنبال این قطع همکاری پیامی خطاب به هواداران استقلال صادر کرد که به شرح زیر است:

«به نام تنها دادگر هستی
هواداران عزیز استقلال ایران
با سلام

امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی‌های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می‌کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت
علی خطیر
هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳»

کد خبر 6095349

دیگر خبرها

  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴