Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:09:23 GMT

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۵۷۷

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جوانشیر ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۴۰ هزار نفر در استان البرز برای شرکت در آزمون وسع ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد برای ۲۶ هزار نفر پیامک ارسال شده و وضعیت ثبت نامی آنها مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای ۹ هزار نفر از ثبت نام کنندگان در آزمون وسع دفترچه صادر شده است، گفت: از این تعداد ۸ هزار و ۱۰۰ نفر جزو دهک‌هایی هستند که به صورت رایگان دفترچه برای آنها صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز در خصوص استقرار سازمان الکترونیک در این مجموعه گفت: این مهم در سال جاری جز وظایف ما بوده است و دو شهرستان نظرآباد و هشتگرد به صورت پایلوت وارد این سیستم شده و دارای نسخه نویسی الکترونیک هستند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۱ بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان البرز دارای طرح استحقاق سنجی الکترونیک است، افزود: در این قالب و بدون نیاز به دفترچه تنها با ورود کد ملی بیمار به سامانه آن فرد پذیرش شده و خدمات درمانی به آنها انجام می‌شود، در این طرح کشوری البرز به صورت پایلوت اجرای آن را دنبال کرده است و برای آن در سطح بیمارستان‌های خصوصی البرز به صورت پایلوت کشوری در حال رایزنی است.

جوانشیر در بخش دیگری با بیان اینکه ۸۵ درصد از بیمه شدگان ما رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند، گفت: دولت هزینه بیمه شدگان را پرداخت می‌کند در واقع ما نقش یک سازمان حمایتی را داریم، در ادامه برای مشارکت بیشتر مردم در تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت آزمون وسع پایه ریزی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه با الکترونیکی شدن نسخ کاهش هزینه‌ها را شاهد بودیم، گفت: در بودجه امسال ۹ درصد افزایش برای سازمان پیش بینی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز الکترونیک بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان کاهش هزینه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی صورت پایلوت استان البرز بیمه سلامت آزمون وسع تحت پوشش هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال