Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه مشارکت مردم با امنیت و اقتدار ملی گره خورده است خاطرنشان کرد: برای تامین مشارکت حداکثری نیاز به افزایش نشاط اجتماعی و تامین شور و شوق انتخاباتی را داریم.

وی امنیت و سلامت انتخابات را از اولویت‌های استان قم برشمرد و تصریح کرد: بی طرفی مجریان و ناظران و نیز ارگان های دولتی باید در دستور کار مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تجربه اندوخته مسئولان ستاد انتخابات قم گفت: امیدواریم با تکیه بر این تجربه ها و با در نظر گرفتن مُرّ قانون شاهد انتخابات سالم در این استان باشیم.

سرمست با تاکید بر ضرورت توجه به زمان بندی اجرای دقیق مراحل انتخابات افزود: تا قبل از روز انتخابات بایستی همه نیازهای زیرساختی استان قم برای برگزاری این رویداد باشکوه تامین شده باشد.

استاندار قم، انتخابات را یک آزمون بزرگ است گفت: این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز برای مردم و برگزارکنندگان انتخابات است.

وی با اشاره به همراهی اصحاب رسانه و دستگاه قضایی استان با ستاد انتخابات قم، ادامه داد: همه افراد، گروه های مرجع و نهادهای تاثیرگذار بایستی در مسیر برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری گام بردارند.

احداث راه دسترسی نمایشگاه بین المللی قم در دستور کار مسئولان

 استاندار قم همچنین روز سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه های معرفی محصولات قم اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در راستای رونق تولید باید در دستور کار مسئولان استان باشد.

بهرام سرمست با بیان اینکه هدف از برگزاری جلسات ستادی، رفع موانع تولید است گفت: در چنین شرایطی هیچ دستگاهی نباید به مانعی برای تولید تبدیل شود.

وی با اشاره به تصمیم استان قم مبنی بر ایجاد نمایشگاه دائمی برای رونق تولید خاطرنشان کرد: در راستای راه اندازی این نمایشگاه، ایجاد راه دسترسی یک ضرورت است و باید در دستور کار مسئولان استان قم باشد.

سرمست همچنین با تاکید بر سیاست حمایت از تولید در قم گفت: حمایت از تولیدکنندگانی که اهلیت آنها در زمینه اشتغالزایی و ایجاد ارزش افزوده برای استان قم برای مسئولان ثابت شده است در اولویت باشد.

استاندار قم در ادامه ارتباط صنعت و دانشگاه را ضرورری دانست و با اشاره به خلاء این ارتباط در سطح کشور و استان گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت سازمان فنی و حرفه ای این خلاء را کاهش دهیم.

سرمست بیان کرد: در ارتباط با سند ملی مهارت، تاکید کرده ایم تا فنی و حرفه ای استان با یک برنامه ریزی مدون، آموزش های کاربردی لازم را به علم آموزان مدارس و دانشگاه ها تا سقف ۲۰۰ هزار نفر ارائه دهد.

وی همچنین توفیقات کارآفرینان و صنعت‌گران در سطوح ملی و بین المللی را مورد توجه قرار داد و گفت: بازدید از این دستاوردها در نمایشگاه‌هایی که خارج از استان برگزار می‌شوند در دستور کار مسئولان استانی است.

سرمست در ادامه زمانبندی مصوبات جلسات ستادی را مورد توجه قرار داد و گفت: بحث پیگیری مصوبات از دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در دستور کار مدیران استانداری قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان قم بخش خصوصی فنی و حرفه ای قم نمایشگاه بین المللی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستور کار مسئولان استان باید در دستور کار مسئولان ستاد انتخابات استاندار قم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد