Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:22:05 GMT

محرومیت‌زدایی فرهنگ اهل بیت (س) است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۸۱۲

محرومیت‌زدایی فرهنگ اهل بیت (س) است

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده سپاه مازندران مقوله محرومیت‌زدایی را فرهنگ اهل بیت (س) دانست و بر تداوم این شیوه تاکید کرد.

حسین محمدرضایی عصر امروز در مراسم افتتاح سه خانه محروم روستای کیاسر شهرستان بهشهر ضمن تشکر و قدردانی بانیان چنین طرحهایی به سجایای اخلاقی بانو فاطمه زهرا (س) اشاره و اظهار کرد: ایشان در عبادات خویش، دعا برای همسایگان و دیگران را بر خود ترجیح می‌دادند و این همان فرهنگ توجه به دیگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افتتاح خانه محرومان و محرومیت‌زدایی را فرهنگ اهل بیت و بانو فاطمه زهرا (س) دانست و تاکید کرد: این فرهنگ باید در جامعه رواج  پیدا کند و تداوم داشته و مردم و مسئولان نگاه محرومیت‌زدایی داشته باشند چراکه این موضوع ریشه در دین اسلام دارد و دارای ارزش است.
جانشین فرمانده سپاه مازندران راز ماندگاری انسان را عمل صالح عنوان کرد و افزود: عمل صالح تنها به نماز و عبادت نیست بلکه عمل صالح خدمت به خلق است، به فکر همسایگان و اطرافیان بودن و دلی را عمیقا شاد کردن قرب الهی را به دنبال دارد.
محمدرضایی با بیان اینکه به رغم تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیار بعد از انقلاب اسلامی، هنوز مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد و بسیاری از مردم حتی از امکانات اولیه بی‌بهره‌اند، خاطرنشان کرد: این توان در دولت‌ها وجود ندارد که بتوانند به همه مشکلات بپردازند و منطقی هم نیست که انتظار حل همه مشکلات را از دولت داشت.
وی یادآور شد: راه حل در مشارکت مردم و مسئولان است، در جنگ تحمیلی نیز اگر تمام کارها بر دوش دولت بود هرگز موفق نمی‌شد بنابراین نیاز به مشارکت مردم برای حل مشکلات ضروری است و منطق امروز نیز ایجاب می‌کند که همه با هم برای آبادانی مملکت قدم برداریم.

۳ خانه محروم در روستای کیاسر بهشهر افتتاح شد

حسن پورقربان فرمانده سپاه بهشهر در حاشیه افتتاح خانه محروم با اشاره به بحث محرومیت‌زدایی گفت: به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بهشهر و کمیته امداد ،سه واحد خانه محروم در روستاهای کیاسر چالکده و زاغمرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا صاحبان آن در منزلی جدید و نو به ادامه زندگی بپردازند.
وی با بیان اینکه  واحدها با هزینه تقریبی حدود ۱۸۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه آماده شد، افزود: برای هر واحد مبلغ ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
فرمانده سپاه بهشهر در ادامه از افتتاح ۲۴ واحد خانه محروم در امسال خبر داد و گفت: از مجموعه ۲۸ واحد خانه محروم برنامه‌ریزی شده برای تحویل در سال ۹۸ از سوی بسیج سازندگی بهشهر، ۲۴ واحد تحویل داده شده و ۴ واحد نیز در ماه اسفند افتتاح خواهد شد.
پورقربان خاطرنشان کرد: ساخت خانه‌های محرومان در مناطق آسیب‌دیده و دور دست یکی از ماموریت‌های واگذار شده به بسیج سازندگی بوده که این پروژه‌ها در سطح شهرستان از سوی کمیته امداد و بهزیستی تحویل بسیج سازندگی داده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساخت خانه محروم واحد خانه محروم محرومیت زدایی فرهنگ اهل بیت خانه محروم فرمانده سپاه بسیج سازندگی عمل صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، با افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون، ۳۸۸ خانوارازخدمات درمانی وبهداشتی بهره‌مند شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر