Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@22:53:15 GMT

تصادف شدید در شمال به جنوب بزرگراه امام علی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۹۱۴

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درخصوص حادثه وقوع تصادف در اتوبان امام علی گفت: در ساعت ۱۵ و ۲۷ دقیقه ظهر امروز وقوع یک فقره تصادف در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

اخبار اجتماعی- وی افزود: بلافاصله ماموران آتش نشانی از ایستگاه و در دو مسیر مختلف خود را به محل وقوع حادثه بالاتر از خروجی اتوبان صدر رساندند و دریافتند که یک خودروی ۲۰۶ از مسیر خود منحرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: بررسی اولیه محل وقوع حادثه حکایت از آن داشت که خودروی ۲۰۶ به دلیل نامعلومی تغییر مسیر داده و به سمت گاردریل های اتوبان منحرف شده و به پایه فلزی یک تیر چراغ برق برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد: خودرو به طرز وحشتناکی متلاشی شده و به دور تیر فلزی چراغ برق پیچیده شده بود و راننده که جوان ۲۰ ساله بود که وضعیت خوبی نداشت.

وی ادامه داد: بلافاصله عملیات خروج این جوان از داخل خودرو آغاز شد و این فرد تحویل عوامل اورژانس داده شد تا هر چه سریعتر به مراکز درمانی منتقل شود.

ملکی گفت: در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه عملیات به پایان رسیده و محل حادثه برای بررسی های بیشتر در اختیار عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تصادف اتوبان امام علی تصادف سازمان آتش نشانی اتوبان امام علی جلال ملکی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • وقوع سیل شدید در جنوب چین + فیلم
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت