Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمدعلی موهبتی شامگاه سه‌شنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان که با هدف بررسی آخرین وضعیت آمادگی و تمهیدات برگزاری انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: همه متولیان انتخابات بایستی تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات در دوم اسفند اعم از زیر ساختهای ارتباطی، آموزش اعضای شعب و برگزارکنندگان انتخابات و پیش بینی های لازم در حوزه پشتیبانی و حفاظت از شعب ثبت نام و اخذ رای را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه: همه معادلات و رفتارهای دشمنان انقلاب و سایر کشورها با جمهوری اسلامی ایران بر اساس میزان حضور مردم در انتخابات شکل می‌گیرد، از فرمانداران و دیگر برگزارکنندگان انتخابات خواست همه‌ی تلاش خود را برای حضور گسترده مردم و حفظ و صیانت از آرای مردم به کار ببندند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این دوره از انتخابات فرایندهای انتخابات توسط دستگاه هوشمند احراز هویت انجام می شود بر تأمین پایداری ارتباط و پیشگیری از قطع جریان برق در روز اخذ رای تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه احراز هویت به صورت آنلاین اصالت اسناد هویتی رأی دهندگان، پیشگیری از تکرار رای دهی و آغاز و تجمیع آرا را علاوه بر دیگر ویژگی های خود، به صورت آنلاین انجام می‌دهد افزود: خط سیر شعب سیار باید به گونه ای تنظیم شود که ارتباط مخابراتی دستگاه احراز هویت در نقطه شروع و پایان با سیستم جامع انتخابات برقرار باشد چون در صورت عدم وجود ارتباط، شعبه اخذ رای مذکور در سامانه جامع انتخابات غیرفعال نشان داده می‌شود.

در این نشست که فرمانداران سیستان و بلوچستان نیز از طریق ویدئوکنفرانس حضور داشتند، مسوولان کمیته‌های زیر مجموعه ستاد انتخابات استان و برخی فرمانداران، گزارشی از اقدامات انجام شده و آخرین وضعیت آمادگی حوزه‌های انتخابیه استان ارائه کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اسلامی ایران انتخابات انقلاب حضور گسترده مردم سیستان و بلوچستان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید
مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی

وی افزود: در 8 حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
وزیر کشور عنوان کرد: شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین‌بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229321 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود