Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:23:28 GMT

صد و چهلمین خانه ورزش استان یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۹۷۱۱

صد و چهلمین خانه ورزش استان یزد افتتاح شد

رضا حجتی مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان در این مراسم به اهمیت گسترش ورزش در روستاها اشاره کرد و گفت: همکاری خیران و بخش خصوصی در گسترش ورزش موثر است.

وی ادامه داد: توجه به ورزش با راه اندازی این مراکز در مناطق روستایی نقش مهمی در ایجاد نشاط و سلامتی جامعه و جوانان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول همچنین از خانه ورزش روستاهای حسیین‌آباد ریسمانی و خویدک یزد بازدید کرد.

خانه ورزش روستای فهرج شامل تجهیزاتی شامل تاتامی، میز تنیس روی میز، فوتبال‌ دستی، میز شطرنج، صفحه دارت و دیگر وسایل ورزشی است.

فهرج یکی از دهستان‌های شهرستان یزد است که در ۳۰ کیلومتری شرق این شهر قرار دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ،۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بخش خصوصی جامعه فوتبال وزارت ورزش و جوانان یزد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خانه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور