Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت:‌ من معتقدم قدرت ملی ما و قدرت حقیقی نظام جمهوری اسلامی منبعث از قدرت بزرگی است که ملت ایران با حمایت و پشتیبانی خود از نظام است و ادامه این حمایت‌ها سرمایه‌ اصلی نظام جمهوری اسلامی برای پیشبرد آرمان‌هایی است که در تأسیس این نظام وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من از مردم به سهم خودم به عنوان یکی از فرزندان این سرزمین خواهش می‌کنم گله‌مندی‌ها، انتظارات و اشکالات وارده به حق به عملکرد ما دارند با سعه صدر و بزرگواریشان به خاطر کشور و نظام و به خاطر سرنوشت آحاد ملت برخورد کنند و در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: مجلس ما مجلس کارآمد و مؤثری در راهبری امور نبوده و در حوزه کاری خود که قانون‌گذاری است نتوانسته به خوبی عمل کند.

نجفی خاطرنشان کرد: مردم باید در سرنوشت ‌شان و در سرنوشت نظامی که متعلق به خودشان است شرکت کنند و سهم و حضور فعالی در رفع اشکالات آن داشته باشند و این را همگی باید مدنظر داشته باشیم که عدم مشارکت در انتخابات حتماً منجر به بدتر شدن شرایط می‌شود.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: حل مشکلات نیازمند مجلس و دولت قوی است که هر کدام در جایگاه خود باشند، است. لذا مردم با مشارکت خود برای اصلاح امور و رفع اشکالات تلاش کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: من از اینکه در مجلس نتوانستم به قدر کفایت وظایفم را انجام بدهم از مردم عذرخواهی می‌کنم. و البته عرض می‌کنم خدمت ملت صرفه نظر از اینکه من یا فرد دیگری وارد مجلس شود، این مجلس و حکومت مال مردم است و خودشان باید عنان کار را در دست داشته باشند و حمایت کنند تا کار به سرانجام مناسب‌تری برسد.

وی در پایان گفت: مسئولین نیز موظفند تا با عملکرد صحیح خود موجبات دلگرمی آحاد مختلف مردم را فراهم کنند و با عملکرد ضعیف خود باعث دلسردی مردم و بی‌انگیزگی آنها نشوند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات مجلس نماینده اصلاح طلب مشارکت در انتخابات داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم