Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

از عوارض خطرناک مصرف حشیش می‌توان به کاهش توانایی تمرکز در درک موضوعات، از بین رفتن هماهنگی و تعادل بدن، آسیب و ضعف حافظه، اختلالات اضطرابی- توهم- هذیان و دیوانگی، سرطان ریه و فقدان انگیزه در فرد برای استمرار کار‌های روزمره به طوری که فرد مصرف کننده فاقد نیرو، بی حال و ظاهراً تنبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افرادی که حشیش مصرف می‌کنند، استعداد اعتیاد به سایر مواد روان گردان از جمله شیشه در آن‌ها بیشتر است.

کشف ۳۴۵ کیلوگرم تریاک در راین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۳۴۵ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران انتظامی بخش راین شهرستان کرمان خبر داد.

 سرهنگ محمد رضا فدا گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر بخش راین در پی گشت زنی هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی از یک دستگاه خودروی پژو که راننده آن در مواجهه با پلیس فرار کرد، ۳۴۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد، افزود: توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر موجب شده ضربات سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر وارد شود.

کشف ۳۹۳ کیلو تریاک در عملیات پلیس مواد مخدر کرمان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۹۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک از یک منزل و دستگیری ۴ متهم در شهر کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در اجرای طرح‌های مستمر مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، قاچاقچیان مقادیری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی در شهر کرمان دپو کرده و قصد دارند آن‌ها را به استان‌های شمالی کشور منتقل کنند.

او افزود: ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند که پس از بازرسی از منزل از داخل ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۳۹۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و ۴ متهم را دستگیر و خودرو‌ها را توقیف کردند.

سردار ناظری با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود که شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس، یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

برگزاری انتخابات امن یکی از اهداف مهم پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در جمع فرماندهان و مسئولان پایگاه بسیج این شهرستان بیان داشت: می‌توان با برنامه ریزی و تلاش بیشتر و با استفاده از مشارکت مردمی، امنیت مطلوب را در برگزاری انتخابات در سطح شهرستان ایجاد کرد.

او با تأکید بر پایش و بررسی انتخابات گذشته گفت: با نگاهی به عملکرد پلیس در انتخابات گذشته، نقاط قوت و ضعف شناسایی و نسبت به تقویت و به کارگیری نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف می‌توان در اجرای این ماموریت بهتر و موفق‌تر عمل کرد.

او تصریح کرد: تامین نظم و امنیت انتخابات یکی از آزمون‌های بسیار مهم نیروی انتظامی است که پرسنل انتظامی این فرماندهی با همکاری بسیجیان در طول این چند سال عملکرد قابل قبولی داشته اند و اکنون نیز با کوله بار تجربه اندوخته شده از دوران قبل پا به عرصه انتخابات پیش رو خواهند گذاشت.

در این جلسه یک سری نکات آموزشی مهم توسط سرهنگ فداء به مسئولان بسیج ارائه و در خاتمه نیز به سوالات و ابهامات آنان پاسخ داده شد.

سارقان دوچرخه در دام پلیس گرفتار شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارقان دوچرخه و کشف ۱۰ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ فداء با اشاره به دستگیری ۴ مالخر در این پرونده افزود: سارقان و مالخران دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست: برای کاهش زمینه‌های سرقت در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر اعتیاد فرمانده انتظامی شهرستان کرمان مبارزه با مواد مخدر موارد مشکوک نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان