Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (  چهار شنبه سی ام بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان مسلح در خرمشهر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از منزلی واقع در یکی از محلات خرمشهر، موضوع بصورت ویژه دردستورکار پلیس شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی کمتر از دو ساعت باکار اطلاعاتی ۲ نفر سارق مسلح را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به سرقت مسلحانه انتسابی اعتراف کردند، تصریح کرد: ضمن مسترد اموال مسروقه به فرد مالباخته، سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۵۰ میلیون ریال اسکناس جعلی در منطقه‌ی احمد آباد

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۵ احمد آباد با کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی درخصوص تهیه و توزیع اسکناس‌های جعلی موضوع را در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

او افزود: با تلاش شبانه روزی و طرح ریزی عملیاتی این فرد را هنگامی که در حال انتقال مقادیر زیادی چک پول تقلبی بود شناسایی؛ دستگیر و از مخفیگاه وی مبلغ پنجاه میلیون ریال ارز داخلی جعلی باطرح‌های پنج هزار؛ ده هزار و تراول پنجاه هزارتومانی و همچنین آلات استفاده از مواد مخدر صنعتی کشف نمودند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: برای متهم پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

حریق منزل مسکونی در خرمشهر

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:شامگاه گذشته طی تماس شهروندان با سامانه مبنی بر حریق منزل مسکونی ، در خیابان جمهوری  بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱(مرکزی)  به محل حادثه اعزام شدند.     

او ادامه داد:آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب خاموش کردند.

 علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی شهرستان خرمشهر مرجع قضایی حریق منزل مسکونی فرمانده انتظامی آبادان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۶ کیلو تریاک و حشیش از یک منزل مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 747695

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر