Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت: تساوی پرسپولیس مقابل شارجه برای این تیم گران تمام خواهد شد و این تیم 25 سانتر بی حاصل انجام داد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل شارجه امارات اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی نشان داد ایرادهای زیادی دارد. وقتی تیمی دو بار از حریف خود پیش می‌افتد اما در نهایت بازی به تساوی کشیده می‌شود بیانگر این موضوع است که این تیم دارای ایراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه منظورش این است که دفاع پرسپولیس ایراد دارد یا کل تیم، گفت: برنامه کل تیم ایراد دارد و باید اصلاح شود. پرسپولیس ارسال‌های متعددی روی دروازه شارجه داشت که این سانترها بدون هیچ برنامه‌ای انجام می‌شود و مشخص بود که تیم بدون برنامه پیش می‌رود. قطعاً مساوی با شارجه برای پرسپولیس گران تمام می‌شود.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه منظورش این است که پرسپولیس بزن زیرش بازی می‌کرد، تصریح کرد: نه، این لفظ زیبنده نیست. به هر حال تیم‌های قدرتمند اجازه ارسال‌های زیادی را نخواهند داد اما تیم شارجه این اجازه  را به پرسپولیس داد که سانترهای زیادی انجام دهد. شاید 25 سانتر بی‌حاصل روی دروازه شارجه انجام شد. سانترهایی که همگی به یک نقطه می‌رفت اما اگر تیمی با برنامه باشد این سانترها برای نقاط مختلف ارسال می‌شد.

وی در مورد اینکه با این شرایط پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند یا نه، خاطر نشان کرد:برای ناامید شدن خیلی زود است پرسپولیس هنوز فرصت دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال امارات ورزشی گران تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است

 پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در دو سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و گفت: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیو‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به صورت زنده پخش شد. برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

رئیس سازمان صدا و سیما در پایان گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است