Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از تخصیص بودجه دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سیستم حمل و نقل عمومی شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در برنامه تلویزیونی "اینجا اصفهان" ضمن ابراز امیدواری از افزایش ارتباط شهروندان و مسئولان ضمن قدردانی مجدد از حضور مردم اصفهان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم بار دیگر با حضور خود همچون گذشته وفاداری خود به نظام را تثبیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و امیدواریم که مردم روز جمعه نیز حماسه دیگری بیافرینند و از حق قانونی خود که مشارکت در تعیین سرنوشت خود است به نحو احسن استفاده کنند و کسانی را برگزینند که بتوانند چهار سال نمایندگانی خوب برای مجلس شورای اسلامی باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب بودجه شش هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این بودجه ۲۷ دی ماه تحویل شورای شهر شد و پس از یک ماه بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق این بودجه در روز ۲۷ بهمن ماه با ۱۳ رای به تایید شورای شهر اصفهان رسید.

وی ادامه داد: امیدوارم همانطور که این بودجه به تصویب رسید کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر برای تخقق آن اهتمام داشته باشند تا این بودجه در سال ۹۹ محقق شود و در پرتوی آن بتوان خدماتی را که لازم است به شهروندان ارائه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص تحقق بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال جاری بودجه شهر اصفهان چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که با احتساب سازمان‌ها این بودجه چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، تاکنون حدود ۷۵ درصد این بودجه محقق شده و پیش‌بینی ما در شهرداری اصفهان این است که تا پایان اسفندماه بین ۸۵ تا ۹۰ درصد این بودجه محقق شود که معنی آن عدم تحقق ۱۰ درصد بودجه سال ۹۸ است که باید این رقم از پروژه‌ها کم شود.

اصلاح بودجه سال ۹۸ شهرداری تقدیم شورا شد

وی ادامه داد: شهردار اصفهان اصلاح بودجه ۹۸ را همراه با بودجه سال ۹۹ به شورای شهر ارائه داده است.

نصر اصفهانی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ پروژه‌ای در شهر اصفهان به خاطر مشکلات مالی متوقف نشده است، افزود: هفت کلان پروژه در دست اجرا است که نخستین پروژه قرار است ۲۵ اسفند ماه و یا به کندی جلو رود و همه پروژه‌های کلان ما که هفت پروژه است در حال پیشرفت است و نخستین پروژه تحت عنوان تقاطع غیر هم سطح آفتاب و بزرگراه فرزانگان به طول هفت کیلومتر به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه توسعه نشاط اجتماعی در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان مورد توجه بودجه است، اضافه کرد: ما به جد به دنبال ترویج خوش رویی و خوش خلقی در بین مردم هستیم که در پروژه‌های اجتماعی تعریف شد، کم کردن ترافیک و کاهش آلودگی هوا، افزایش فضای سبز رونق بخشی به برنامه‌های نشاط آور و جلب مشارکت بیشتر مردم در سرنوشت خود، تقویت ارتباطات اجتماعی، برنامه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که شورای شهر با کم کردن بودجه‌های عمرانی نسبت به آنها اهمیت داده است.

۴۰ رویداد گردشگری در بودجه سال ۹۹ شهرداری بودجه گرفت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۴۰ رویداد گردشگری به منظور تحقق برنامه اصفهان ۲۰۲۰ در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان مورد تاکید بوده است، اضافه کرد: برای این برنامه‌ها ۱۹۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: در خصوص اقدامات لازم برای شهر دوستدار کودک و سالمند نیز حدود ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان تخصیص یافته است.

نصر اصفهانی در خصوص تخصیص بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان برای کاهش آلودگی هوا گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا دو هزار و ۶۰۰ میلیارد در قالب بحث قطار شهری تخصیص یافته که هزار و ۲۵۰ میلیون تومان به خط دو خطار شهری، پنج میلیارد تومان نیز برای مطالعات و ایجاد بستر تراموا، ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیر ساخت و خرید اتوبوس، ۲۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های کاهش آلودگی هوا ،۲۳۰ میلیارد تومان برای پروژه عمرانی حلقه حفاظتی چهارم شهر اختصاص داده شده است که همه این موارد در کاهش ترافیک و آلودگی هوا موثر است.

کد خبر 411111

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان بودجه 99 شهرداری اصفهان حمل و نقل عمومي رینگ چهارم خط دو مترو رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان میلیارد تومان مجلس شورای اسلامی کاهش آلودگی هوا بودجه سال ۹۸ نصر اصفهانی شورای شهر برنامه ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از‬ صندوق توسعه ملی، رضا محمدی‬ معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی، ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی‬ در‬ پایان‬ گفت: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رئیس جمهور در ابتدای فعالیت بود. لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‏

کد خبر 6097601

دیگر خبرها

  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان