Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار الف، تصریح کرد: مجلس کارآمد، مجلسی است که افراد کارشناس، کاردان و متخصص که وقت کافی برای مطالعه و کمک گرفتن از سایر کارشناسان در بررسی طرح ها و لوایح می‌گذارند در آن حضور پیدا کنند و بدون در نظر گرفتن منافع حزبی و جناحی فقط برای حل مسایل کشور، به نفع مردم و منافع ملی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلسی کارآمد است که حتی در حوزه‌های سیاست خارجی و اقتصاد که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در حیطه اختیارات مجلس است، بدون ملاحظات جناحی توسط دولت و سایر دستگاه اجرایی ورود کند. همچنین رای گیری‌های طرح‌ها و لوایح باید به دور از منافع حزبی و جناحی بوده و به حقوق عامه مردم توجه کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت نهم  تاکید کرد: مجلس یازدهم باید با روش‌های علمی و قانونی بهترین تشخیص را در بهترین زمان ممکن بدهد. همچنین با استفاده از فناوری اطلاعات و تحلیل داده‌ها بتواند در جهت تکمیل قوانین قبلی و در جهت  قانونگذاری برای موارد جدید اقدام کند.

وی به موضوع بنزین در این خصوص اشاره کرد و گفت:  شاهد بودیم که تصمیم درستی در این خصوص گرفته نشد در صورتی که میتوانست بهتر و درست‌تر این عمل کرد.

تقی‌پور با بیان اینکه مجلس جدید می‌تواند در مورد فضای مجازی هم قانون گذاری کند، خاطرنشان کرد: می توان در مورد فضای مجازی هم قانونگذاری کرد تا تا شاهد بلاتکلیفی، هرج و مرج همانند موضوع بنزین نباشیم چراکه در بسیاری از موارد به دلیل فقدان قانون مناسب، با مشکلات زیادی روبرو شدیم .

داوطلب یازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اولویت در حال حاضر بحث‌های اقتصادی و معیشیتی است و اگر نمایندگان در مجلس آینده مواردی خارج از چارچوب منافع ملی دیدند باید با آن برخورد کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: تقی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ویس‌کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته کار و کارگر گفت: تعاونی‌های زنان تعاونی‌های هستند که حداقل ۷۰ درصد اعضا آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: تعداد ۷ هزار و ۱۰ تعاونی زنان با عضویت بیش از ۶۶ نفر بالغ بر ۹۲ هزار فرصت شغلی در کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۴۵ درصد از تعاونی‌های زنان در گرایش‌های فرش دستباف، صنعت و صنایع دستی، ۱۸ درصد در گرایش کشاورزی، ۲۳ درصد در رشته خدمات و ۱۴ درصد در سایر گرایش‌ها فعالیت دارند.

وی گفت: تعاونی‌های زنان بیشتر در حوزه صنایع دستی، فرش دستباف، صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی و کشاورزی فعالیت دارند.

ویس کرمی تأکید کرد: در حوزه‌های گردشگری نیز ظرفیت‌های کسب و کار و اشتغال خوبی برای بانوان در بخش تعاونی کشور وجود دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۲۳ شرکت تعاونی زنان با ۱۲ هزار و ۱۹۶ عضو و ۱۸ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی تشکیل شده است که از رشد بیش از ۲۲ درصدی نسبت به مدت دوره مشابه قبل برخوردار است.

وی با تاکید بر تقویت تعاونی های زنان در سال جاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه سایر دستگاه‌ها نیز همکاری مطلوبی با تعاونی ها دارند و حمایت از تعاونی‌ها منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی خواهد شد.

کد خبر 6092499

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست