Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: انتخابات فرصتی است برای کاندیداها تا عملکرد، برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان را نشان مردم دهند. نمی‌دانم برخی چطور فکر می‌کنند که تبلیغات مبتذل انجام می‌دهند

«سیده فاطمه ذوالقدر»، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو فراکسیون امید در مجلس، درباره ابتذال در تبلیغات انتخاباتی برخی از کاندیداها به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: انتخابات فرصتی است برای کاندیداها تا عملکرد، برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان را نشان مردم دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم برخی چطور فکر می‌کنند که تبلیغات مبتذل انجام می‌دهند اما کاندیدا، باید برنامه‌هایش را ارائه دهد و اگر محورها و اولویت‌هایی برای چهار سال دارد، بیان کند. کاندیداها باید در یک فضای سالم و بدون اینکه رقیب را تخریب کنند برنامه‌های خودشان را ارائه دهند، مسائل اخلاقی و فرهنگی باید در تبلیغات رعایت شود.

این عضو فراکسیون امید برخی از تبلیغات را شایسته انتخابات ندانست و اظهار کرد: زیبنده‌ کاندیداهاست که مسائل اخلاقی و فرهنگی را رعایت کنند. مردم حساس هستند و برخی از مسائل بازتاب منفی دارد. مردم از کاندیداها انتظار دارند که برای مشکلات اقتصادی، کاهش فقر و..‌ برنامه ارائه دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره ایجاد شور و شوق انتخاباتی در ایام باقیمانده، بیان کرد: احزاب باید فعالیت کنند، مردم، اقوام و اصناف باید در صحنه حاضر شوند و از کاندیداهایشان حمایت کنند، این باعث می‌شود شور و نشاطی به وجود بیاید. قران کریم می‌فرماید: إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ، یعنی خداوند چیزی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه ما خودمان بخواهیم چیزی را تغییر دهیم، تغییر از خود مردم شروع می‌شود. رای دادن نوعی تغییر است و اگر افراد اصلح انتخاب نشوند، راه برای افراد ناشناخته باز می‌شود.

او در پایان افزود: بهتر است از طریق بررسی، شناخت و عملکرد افراد کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم. شرکت در انتخابات تعیین سرنوشت کشور است، در کشوری زندگی می‌کنیم که مجلس، یکی از قوا و ارکان نظام آن است، بسیار اهمیت دارد که احساس وظیفه کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات سرنوشت کشور مسائل اخلاقی و فرهنگی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مسائل اخلاقی و فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

دکتر علی رضا حیدری معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه مرکزی در این مراسم گفت: دستورالعمل اساتید نمونه بازنگری و ابتدای سال تحصیلی گذشته به همه دانشگاه ها ابلاغ شد، ۴ یا ۵ ماه فرصت داده شد تا دانشگاه ها افراد واجد شرایط رو معرفی کنند.

وی ادامه داد: تا ۳۰ دیماه فرصت داده شد افراد معرفی شوند. این درحالی بود که برخی از دانشگاه ها تاخیر داشته و تا فرودین نیز پرونده هایی از دانشگاه ها به دبیرخانه ارسال می شد.

معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم گفت: در این دوره ۱۵۰ پرونده بعد از مرحله اول ارزیابی توسط دانشگاه ها ارسال شد برخی دانشگاه نیز اعلام‌کردند بعد از ارزیابی افراد معرفی شده شرایط نداشتند و معرفی نشدند.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۷ پرونده ارزیابی نهایی شد که تمامی ۸۷ نفر شایسته بودند ولی با توجه به یک سری معیارها ۶۵ نفر عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه انتخاب شدند که امیدواریم کمک بیشتر برای دانشگاه باشند.

کد خبر 6093045 زهرا سیفی

دیگر خبرها

  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟