Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار های هفته دوم لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ باشگاه ها در ناحیه غرب آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در چهار گروه برگزار شد که نتایج خوبی را برای نمایندگان فوتبال ایران به همراه نداشت.

استقلال که در گروه اول این رقابت ها حضور دارد پس از تساوی در هفته نخست این مسابقات مقابل الشرطه عراق به مصاف الاهلی عربستان در کشور کویت رفت که با شکست دو بر یک شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که استقلالی ها می توانستند با حداقل یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند اما پنالتی وریا غفوری در نیمه اول را دروازه بان الاهلی دفع کرد تا آبی پوشان با توجه به اشتباه داور مسابقه که گل سالم ارسلان مطهری را در دقیقه ۸۸ به اشتباه آفساید اعلام کرد تن به شکست دو بر یک دهند تا شرایط پیچیده ای در جدول مسابقات در پایان هفته دوم پیدا کنند.

شهرخودرو نیز که نخستین دیدار مرحله گروهی خود را با باخت دو بر صفر مقابل الهلال عربستان پشت سر گذاشته بود در گروه B میهمان پاختاکور ازبکستان بود. نمایش ضعیف شاگردان مجتبی سرآسیابی سبب شد تا این تیم مقابل نماینده ازبکستان نیز تن به شکست سنگین سه بر صفر بدهد تا امید خود را در اولین حضور نماینده مشهد در لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ تر از قبل کند. تیمی که به نظر می رسد توان مبارزه در مسابقات آسیایی را ندارد و به راحتی تن به شکست می دهد.


پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا تنها نماینده ایران در هفته دوم بود که توانست امتیاز به دست آورد.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست دو بر صفر مقابل الدحیل بازی تهاجمی مقابل شارجه امارات انجام دادند اما اشتباهات خط دفاعی سرخ ها در نیمه اول و بازی احساسی این تیم در نیمه دوم مانع از کسب سه امتیاز شد تا سرخ ها تن به تساوی دو - دو مقابل حریف اماراتی خود بدهند.

تیم فوتبال سپاهان نیز در گروه چهارم این مسابقات نتوانست درخشش خود در هفته اول مقابل العین را این بار پیش روی شاگردان ژاوی در السد قطر تکرار کند. شاگردان امیر قلعه نویی که بازی کم اشتباهی را مقابل العین داشتند تا با چهارگل در هفته نخست برای تیم های باشگاهی آسیا خط و نشان بکشند در بازی دوم مقابل السد حرفی برای گفتن نداشتند تا شاگردان ژاوی هربار در نیمه دوم این بازی اراده کردند به راحتی به گل برسند و شکست تلخ سپاهان را با سه گل رقم بزنند.

هفته دوم در حالی برای باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا با تلخی به اتمام رسید که تنها اندوخته چهار نماینده ایران، یک امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن بود.

کد خبر 4856488 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان کشتی آزاد قهرمانی آسیا لیگ قهرمانان آسیا شکست دو تن به شکست هفته دوم بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!