Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال روز و روزگاری گفت: فیلم خروج فیلمی برای مردم است، فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا برای مردم ساخته شده و وقتی فیلمی برای مردم ساخته شود بدون شک توسط مردم مورد استقبال قرار می گیرد.  تاریخ انتشار: 07:00 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۸۰۶

محمد فیلمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «خروج» گفت: واقعیت امر برای من به نقش رسیدن در این فیلم سخت نبود زیرا بالاخره سالها بازی کرده ام و از طرفی ابراهیم حاتمی‌کیا کنار ما بود که به خوبی بازیگران را هدایت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره سختی‌های تولید فیلم سینمایی خروج افزود:سختی اصلی پروژه برای ما جاده ای بودن اثر بود و اینکه ما در سرما و گرما پشت تراکتور بودیم و کل فیلم در چنین حال و هوایی گذشت. طی روزهای فیلمبرداری خروج سرما و گرمای شدیدی را تحمل کردیم. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم سینمایی خروج درباره تجربه بازی با تراکتور اضافه کرد: به شخصه سختی بسیار زیادی را تحمل کردم، تراکتوری که من می راندم هفتاد ساله بود و مهار هم نمیشد و گاها از دستم در می‌رفت، حتی یکبار طی یک حادثه تراکتور من با تراکتور جهانگیر الماسی تصادف کرده و از آن بالا رفت. 

وی در مورد بازی فرامرز قریبیان در این فیلم اضافه کرد: فرامرز قریبیان بزرگ همه ما در بازیگری است و بازی در کنار وی برای من بی نهایت لذتبخش بود، اگر من در هیات داوران جشنواره فیلم فجر بودم سیمرغ جشنواره را به فرامرز قریبیان می دادم. 

بازیگر فیلم «روزی روزگاری» درباره همکاری با ابراهیم حاتمی کیا اذعان کرد: ابراهیم حاتمی کیا کارش را کاملا بلد است، بسیار سر صحنه جدی است و می داند که در هر لحظه از فیلمش چه می خواهد.

فیلی حاتیمی کیا را فیلمسازی مردمی دانست و خاطرنشان کرد: فیلم خروج فیلمی برای مردم است، فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا برای مردم ساخته شده و وقتی فیلمی برای مردم ساخته شود بدون شک توسط مردم مورد استقبال قرار می گیرد. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران برای مردم ساخته شده ابراهیم حاتمی کیا فیلمی برای مردم فرامرز قریبیان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره کن معرفی شدند

آفتاب‌‌نیوز :

«لیلی گلادستون» بازیگر نامزد اسکار فیلم «قاتلان ماه کامل»، «اوا گرین» بازیگر فرانسوی، «عمر سی» بازیگر فرانسوی، «ابرو سیلان» نویسنده فیلم برنده نخل طلای «خواب زمستانی» در سال ۲۰۱۴، «نادین لبکی» کارگردان فیلم «کفرناحوم» که در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه هیات داوران جشنواره کن شد، «خوان آنتونیو بایونا» کارگردان اسپانیایی فیلم نامزد اسکار «انجمن برف»، «پیرفرانچسکو فاوینو» بازیگر ایتالیایی و «هیروکازو کورئیدا» کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای ۲۰۱۸ با فیلم «دزدان فروشگاه» اعضای هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن را تشکیل می‌دهند و طبق اعلام پیشین «گرتا گرویک» کارگردان آمریکایی نیز ریاست هیات داوران را بر عهده دارد.

به گزارش ورایتی، هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن مسئولیت انتخاب برنده نخل طلای بهترین فیلم، جایزه بزرگ هیات داوران، جایزه هیات داوران، جایزه کارگردانی، فیلمنامه و بهترین بازیگر زن و مرد را بر عهده دارند.

بخش مسابق اصلی جشنواره کن ۲۰۲۴ امسال شاهد رقابت ۲۲ فیلم بلند شامل «مگالوپولیس» (فرانسیس فورد کاپولا)، «کارآموز» (علی عباسی)، «متل سرنوشت» (کریم آینوز)، «پرنده» (آندریا آرنولد)، «امیلیا پرز» (ژاک اودیار)، «آنورا» (شین بیکر)، «کفن‌ها» (دیوید کراننبرگ)، «ماده» (کورالی فارگیت)، «گرند تور» (میگوئل گومز)، «مارسلو میو» (کریستف آنوره)، «گرفتار جزر و مد» (جیا ژانگ-که)، «همه آنچه ما به عنوان نور تصور می‌کنیم» (پایال کاپادیا)، «انواع مهربانی» (یورگوس لانتیموس)، «عشق فیو» (ژیل للوش)، «الماس وحشی» (آگاته رایدینگر)، «اوه، کانادا» (پل شریدر)، «با ارزش‌ترین محموله‌ها» (میشل هازاناویسیوس)، «سه مایل مانده به پایان دنیا» (امانوئل پاروو) و «دانه انجیر مقدس» (محمد رسول اُف) می‌شود.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه) برگزار می‌شود و «جورج لوکاس» خالق سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» و استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن هم با دریافت جایزه نخل طلای افتخاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری