Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:54:53 GMT

تسویه حساب مسلحانه در خیابان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۰۵۳

حوادث رکنا: مرد مسلح که یک ماه قبل به خاطر اختلاف مالی با شریک قاچاقچی خود او را با شلیک گلوله مجروح کرده بود در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش رکنا، دی امسال یک مورد درگیری مسلحانه در حوالی محله سردار جنگل در غرب تهران به پلیس اعلام شد وقتی مأموران به محل حادثه رفتند مشخص شد مرد جوانی از ناحیه گردن با شلیک گلوله مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد زخمی به مأموران گفت: چند جوان مسلح سوار بر خودرو به مقابل خانه‌ام آمدند و به بهانه اینکه با من اختلاف حساب دارند می‌خواستند به زور مرا سوار خودرو کنند و با خود ببرند که من مقاومت کردم و به همین دلیل اقدام به تیراندازی کردند و بلافاصله نیز متواری شده‌اند.

با توجه به جراحت این مرد بلافاصله امدادگران اورژانس در محل حاضر شده و او را برای انتقال به بیمارستان سوار آمبولانس کردند اما دقایقی بعد مرد مجروح با استفاده از غفلت امدادگران از آمبولانس پیاده شد و فرار کرد.همین مسأله سبب شد تا بلافاصله تیم‌های عملیاتی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای تحقیق و بررسی موضوع وارد عمل شوند و با انجام تحقیقات کامل‌تر به راز پنهانی این ماجرا پی بردند.

سرهنگ«علی محمدی»- رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی- در تشریح جزئیات این خبر گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس مشخص شد که ‌ فرد متواری در چند سال گذشته با یک باند قاچاق وسایل و تجهیزات پزشکی همکاری داشته و به علت به وجود آمدن اختلافات مالی اعضای این باند با وی درگیر شده‌اند و او نیز به خاطر ترس از مأموران پلیس و برملا نشدن این راز قبل از رسیدن به بیمارستان متواری شده بود.

بدین ترتیب مرد مجروح روز یکشنبه دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و با اطلاعاتی که به پلیس داد مخفیگاه عامل اصلی تیراندازی در دستور کار قرار گرفت سرانجام صبح دوشنبه 28 بهمن مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی در یک اقدام ضربتی متهم را در یکی از روستاهای حوالی شهر دماوند دستگیر کردند و به پلیس امنیت انتقال دادند.

تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس حادثه فرار قاچاق پزشکی جرم اخبار حوادث مجروح مسلحانه شلیک گلوله در خیابان دستگیر شد فیلم عکس جسد دختر تجاوز دختر جوان صبح تلگرام عجیب دادگاه پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات