Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: ایجاد شور و شوق انتخاباتی و همچنین حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جمع مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با اشاره به اینکه دشمنان نظام در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند، اظهار کرد: با تقویت سلامت انتخابات و ایجاد شور و شوق انتخاباتی و همچنین حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسؤولان برگزاری انتخابات نباید برله یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغ کنند و این مساله باعث اعتماد و وثوق مردم به نظام و دولت خواهد بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اتحاد و همدلی در شرایط فعلی بهترین راهکار مقابله با تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان است بیان کرد: مردم با اتحاد و وحدت کلمه در هشت سال جنگ تحمیلی، بدون توجه به جریان‌های سیاسی در مقابل دشمنان متخاصم ایستادند و اجازه دست‌درازی به حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادند.

وی از تامین اعتبار مطلوب برای استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و به‌خوبی از خدمات نظام بعد از انقلاب اطلاع دارند.

انتهای پیام/3463/111

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل استاندار اردبیل اکبر بهنام جو فارس اردبیل انتخابات مردمسالاری مردم حضور در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است