Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فوتبال فولاد خوزستان، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتظارات از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان منتخب اول برای مردم قدم بردارند، سپس برای ورزش تلاش کنند.

آذری ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در درجه اول نیاز‌های اقتصادی، اجتماعی، عاطفی و نیاز‌های مربوط به اوقات فراغت مردم را لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  نمایندگان مجلس اگر بتوانند در گام اول نیاز‌های مردمی را که به آن‌ها رای می‌دهند، مرتفع کنند، برای ما ورزشی‌ها کافی است. متاسفانه تا الان، اتفاق خاصی توسط مجلس برای ورزش کشور نیفتاده است.

آذری درباره انتظارات اهالی ورزش از نمایندگان منتخب گفت: از نمایندگان مجلس، انتظار داریم برای اختیار حق پخش تلاش کنند و حقوق باشگاه‌ها را در نظر بگیرند. نمایندگانی که در خصوص مسائل ورزش تخصص ندارند، در این زمینه دخالت نکنند. بعضی نمایندگان، اشخاصی را به حیطه ورزش معرفی می‌کنند که عملکرد اشتباهشان منجر به برزو شکست‌های ناراحت کننده‌ای در ورزش کشور می‌شود. به هر حال اشتباهاتی رخ داده است. در بعضی استان‌ها، نمایندگان منتخب گاهی افرادی را به ورزش معرفی کردند که در کوتاه مدت نتایج فاجعه باری داشته اند.

او خاطرنشان کرد: مجلس وظیفه قانون گذاری دارد و امیدواریم قوانینی را تدوین کنند که مردم را در مسیری قرار دهد که از حداقل رفاه اجتماعی برخوردار باشند.

آذری گفت: از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم در امور تخصصی خودشان فعالیت کنند و اگر می‌خواهند به ورزش کمک کنند به سمت قانون گذاری برای احیاء حق باشگاه‌ها و شایسته سالاری بروند. در شان نماینده مجلس نیست برای باشگاهی، فردی را معرفی کند یا در هیئت مدیره باشگاهی دخل و تصرفی داشته باشد. نگذارند افراد سودجو از حسن نیت نمایندگان سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سعید آذری انتخابات مجلس انتخابات یازدهم انتخابات مجلس 98 نمایندگان منتخب نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد فاز اجرا شد

ایسنا/هرمزگان ظهر امروز عملیات اجرایی پروژه احداث پل روستای خورگو از توابع مرکزی بندرعباس آغاز شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هفتم اردیبهشت با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزء برنامه‌ی اصلاحی است.

 دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی درمسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه‌ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.  

به گزارش ایسنا، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید