Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهدان گفت: نشست روشنگری با موضوع انتخابات با حضور جوانان و رای اولی ها و به منظور آشنایی با انتخابات و راهکارهای انتخاب نماینده اصلح در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دشت پاگرد برگزار شد.

«مجتبی راهدان» امروز (چهارشنبه ۳۰ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: نشست روشنگری با موضوع انتخابات با حضور جوانان و رای اولی ها و به منظور آشنایی با انتخابات و راهکارهای انتخاب نماینده اصلح در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دشت پاگرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری یاران خورشید مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دشت پاگرد افزود: جوانان بویژه رای اولی ها باید با آگاهی کامل از نامزده های انتخاباتی در پای صندوق های رای حاضر شوند.

 

وی ابراز کرد: ایجاد شور و نشاط بین جوانان و رای اولی ها برای حضور گسترده در پای صندوق های رای از اهداف برگزاری نشست روشنگری با موضوع انتخابات در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دشت پاگرد است.

 

راهدان تصریح کرد: با برگزاری این نشست جوانان بویژه رای اولی ها با قوانین انتخابات و وظایف نماینده های مجلس شورای اسلامی آشنا می شوند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری یاران خورشید مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دشت پاگرد گفت: آماده سازی فضای مسجد برای گزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از برنامه های کانون فرهنگی هنری یاران خورشید مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دشت پاگرد است.

 

خاطرنشان می شود: روستای دشت پاگرد از توابع شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری است.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان لردگان نشست روشنگری با موضوع انتخابات مسجد حضرت ابوالفضل جوانان و رای اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان