Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ۵ طرح پایان سال، یک طرح آن مربوط به تهیه و توزیع میوه است که یک هزار و ۱۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب‌درختی در این بازه زمانی در بین شهروندان استان توزیع می‌شود.

محمد دره ­ورمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک هزار و ۷۰۰ تن میوه شب عید تأمین‌شده که از اواخر اسفند سال جاری نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح در اواخر اسفندماه تا اواسط فروردین سال آینده در بازار کردستان به اجرا درمی‌آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، بیان کرد: از ۵ طرح پایان سال، یک طرح آن مربوط به تهیه و توزیع میوه است که یک هزار و ۱۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب‌درختی در این بازه زمانی در بین شهروندان استان توزیع می‌شود.

دره­ وزمی از طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال به‌عنوان طرح دوم سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نام برد و بیان کرد: این طرح به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور به اجرا درمی‌آید و اکیپ‌های بازرسی این سازمان از اول اسفند بر قیمت کالا و خدمات به‌صورت مضاعف نظارت خواهند کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه­های بهاره، ذکر کرد: به‌منظور ایجاد آرامش در بازار و تأمین و توزیع مایحتاج و کالاهای اساسی در بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه برپایی نمایشگاه‌های بهاره را در دستور کار قراردادیم و هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی­های لازم در این خصوص هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، فروش فوق‌العاده به مناسبت ایام پایان سال را از دیگر طرح‌های این سازمان دانست و عنوان کرد: اصناف و بازاریان در سطح بازارهای استان با کسب مجوز و نظارت ویژه بازرسان سازمان صمت اقلام موردنیاز شهروندان را با تخفیف مناسب در اختیار شهروندان قرار خواهند داد.

دره وزمی طرح پنجم سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان را تأمین و توزیع کالاهای اساسی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این راستا اقدامات بسیار خوبی شده و تمامی کالاهای اساسی موردنیاز مردم تأمین و ذخیره‌سازی شده و در این راستا جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وی در پایان یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۲۴ به‌طور شبانه‌روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گران‌فروشی و غیره را از این طریق اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میوه شب عید استانی اجتماعی معدن و تجارت کردستان رئیس سازمان صنعت کالاهای اساسی پایان سال یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: چنانچه راهکاری برای ذخیره و انجماد مرغ در استان وجود داشته باشد آمادگی داریم مرغ مازاد مصرف را خریداری و ذخیره کنیم.

سیدعماد شاهرخی  امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در جلسه امنیت غذایی که با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی و به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: در سردخانه پشتیبانی اموردام ذخیره‌سازی مرغ انجام شده و هر شب نیز ۶۰ تن ذخیره می‌کنیم.

وی گفت: مشکلی که در استان وجود دارد این است که فقط چهار تا از کشتارگاه‌های استان تونل انجماد دارند و ظرفیت آنها ۶۰ تا ۷۰ تن است و مابقی کشتارگاه‌ها نیز فاقد ظرفیت بیشتر هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی  بیان کرد: مشکلی که وجود دارد فقط در خصوص مرغی است که توسط کشتارگاه خرید و به بازار عرضه می شود و آن بخش از کشتار درست است قیمت آن مقداری پایین‌تر است و آن هم به خاطر توافقی است که بین مرغداران با کشتارگاها صورت می‌گیرد و اگر راهکاری برای انجمادش وجود داشته باشد آمادگی داریم که مرغ مازاد را خریداری و ذخیره کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟