Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: اختیار مجلس در کشورها فرق دارد مجلس در ایران قدرت دارد آن هم به دلیل دیدگاه حضرت امام است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، « حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی» رییس جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت گفت: مردم ایران وفادار و شکرگذار و قدرشناس هستند. کجای دنیا شما سراغ دارید مردم دنیا، برای شهید شدن یک سرباز وطن اینچنین به خیابان بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی افزود:روز دیگری که مردم باید افتخار بیافرینند، 2 اسفند آن هم پای صندوق رای است. باید مردم چند موضوع را تفکیک کنند. مجلس شورای اسلامی جایی است که قوانین ما را تصویب می‌کند و دولت لوایح خود را آنجا می فرستد و وزرا را مجلس، تایید می‌کند و تحقیق و تفحص و سوال به عهده آنهاست. اختیار مجلس در کشورها فرق دارد مجلس در ایران قدرت دارد آن هم به دلیل دیدگاه حضرت امام است.  وضع قانون در زندگی ما اثر دارد و نباید فقط به رد کاندیداهای خود توجه کنیم و باید برای تعیین و سرنوشت آینده خود رای دهیم. اگر قانونی تصویب شد، سخت می شود آن را تغییر کرد بنابراین مجلس برای ما مهم است.

روحانی ادامه داد: ما باید مشکلات را با هم حل کنیم. اگر می خواهیم به تولید تحرک ببخشیم نیاز به قانون داریم. اگر قرار است جایی منطقه آزاد یا صنعتی شود یا شهرستان کم و زیاد شود، همکاری دولت و مجلس می خواهد. در همه امور مجلس حق اظهارنظر دارد و باید در کنار هم مسائل را حل کنیم.

رئیس جمهور با تاکید بر همکاری قوای سه‌گانه توضیح داد: راه مبارزه با فساد و رانت که همه مردم نگرانند نیاز به همکاری سه قوه دارد. پس همه باید در این زمینه تلاش کنیم. مسئله مهم دیگر شکستن حصر ایران و شکستن تحریم است. تحریم عمل تروریستی و ظالمانه علیه ایران است. کسی که می گوید تحریم اثر ندارد حامی آمریکا است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی مجلس در ایران قدرت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!