Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: «برای بهبود وضعیت فرهنگی در دانشگاه باید به اصلاح باورها از طریق برگزاری کارگاه‌های معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی پرداخت.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از محمودآباد، حجت‌الاسلام احمد اسلامی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد به اهمیت مقوله فرهنگ در محتوای بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: بیشتر دغدغه‌های رهبری، فرهنگی است و در این مورد می‌فرمایند «گاه دغدغه‌های فرهنگی خواب را از چشم‌های من می‌رباید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران افزود: «رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تماماً فرهنگی و جوان‌گراست. برای بهبود وضعیت فرهنگی در دانشگاه باید به اصلاح باورها از طریق برگزاری کارگاه‌های معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی پرداخت.»

نیما رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمود آباد نیز در این جلسه به تشریح عملکرد فرهنگی و برنامه‌های آتی فرهنگی این مرکز دانشگاهی پرداخت.

در ادامه اعضای شورای فرهنگی به بحث و تبادل نظر درباره مسائل فرهنگی پرداختند.

پس از جلسه شورای فرهنگی، کارگاه آموزشی با عنوان «دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری» برای اعضای هیئت علمی این مرکز دانشگاهی با تدریس مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.

پس از اقامه نماز جماعت با حضور کارکنان و استادان دانشگاه، حجت‌الاسلام اسلامی جلسه‌ای با کارکنان این مرکز دانشگاهی داشت و به پیشنهادها و مشکلات کارکنان در راستای توسعه فرهنگی در دانشگاه گوش فراداد.

وی همچنین با اهدای تابلوی مزین به عکس مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دانشگاه و نصب آن به سردر سالن اجتماعات، این سالن را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری کرد.

در انتها حجت‌الاسلام اسلامی و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه با آرمان‌های بلند شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران وضعیت فرهنگی حجت الاسلام احمد اسلامی اصلاح باورها مسئول دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مرکز دانشگاهی فرهنگی در دانشگاه مقام معظم رهبری شورای فرهنگی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال